top of page

Sharp Contrast in Old French Townhouse


קצת לא נח לדבר בימים אלו על מה שיביא לנו סיפוק מקצועי או אישי, כאשר כל מה שאנחנו באמת מייחלים לו כרגע זה בריאות וחזרה לחיים נורמליים.

אבל רגע של אסקפיזם מותר, וברגע הזה אני מצאתי את השילוב שהיה מביא אותי באופן אישי לסיפוק מקצועי-אישי, בביתי הפרטי: מטבח של VIPP בתוך מבנה עתיק ואותנטי. לא בררנית לגבי סגנון אדריכלות המבנה, פתוחה להצעות.

בכל מקרה את החלום שלי הגשימו כבר זוג מעצבים בריטיים, כאשר קנו בית עתיק, בן ארבע קומות, שנבנה בשנת -1200, בעיירה Uzès בצרפת.

היא מעצבת טקסטיל והוא נגר, בונה גיטרות ובעלים של המותג Isokon Plus, חברה המתמחה ברהיטי באוהאוס ובעיצוב ריהוט עכשווי.

את הבית, שבעבר שימש כמשרד לעורכי דין, הם השאירו כמה שניתן במצבו המקורי-האותנטי, ושיפצו בעדינות רק היכן שהיה צריך, בלי לשנות את הפרטים של הבניין והמהות המקורית שלו: רצפות אבן, תקרות גבוהות, קירות עם פרטים מפוסלים' קמינים מאבן וכמובן דלתות וחלונות העץ הרחבים.

רק מטבח הם נאלצו לקנות חדש וכאן החליטו ללכת דווקא על ניגוד מוחלט ובחרו במטבח של VIPP הדנית. מותג המטבחים המועדף עלי.

הבחירה ביחידות המודולריות, הכהות והקלילות של VIPP, אפשרה למטבח להראות כרהיט שהעמידו בתוך החלל, במקום להיות מקובע לקירות ולרצפה. המראה התעשייתי שלו עומד בניגוד מוחלט לדלתות העץ ולקישוטיות האורנומנטלית של החלל וזה מה שיוצר באלאנס מדויק ביניהם.

כל שאר הבית ממשיך את אותו רעיון- לשמר את הקיים ולהכניס לתוכו פריטי ריהוט ואמנות, רובם קלסיקות ממקורות שונים ותקופות שונות (חלקם של המותג של בעל הבית), וכולם בזרותם משתלבים בחדרים ומחמיאים לחלל בלי ליצור עומס.

שבת שלום.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page