top of page

Dreamy Converted Warehouse

השבוע נבקר בפאתי לונדון, במחסן תעשייתי שהפך לבית בן שלושה מפלסים, שהוא ,יש לומר, עונה על כל חלומותיי מבית בז'אנר הזה:

הוא משתמש בחומרי הבנייה המקוריים ומבליט אותם- בריקים, בטון ועץ גולמי. ממחזר חומרים ופריטים ישנים ועושה בהם שימוש מחודש- דלתות, רצפות, מטבח, ומשתמש ברהיטי ומוצרי וינטאג': חדר רחצה, תאורה, שמתקבלים כאן בטבעיות.

על רקע כל אלו, שבהחלט נותנים כאן את הטון ומתחברים לסגנון מאוד מובחן, בולטות גם תוספות הבניה החדשות שלא מבקשות לחכות את הישן אלה מכניסות משהו עכשווי וצנוע - מחיצות וקירות מחופים פלטות של עץ (נראה לי ליבנה) פשוט ובהיר. מאותו חומר עשויה גם הספרייה, ארונות האחסון ודלתות ההזזה. נראה שהשילוב בין כל השכבות הללו יצר פה את הדבר החמקמק הזה - הרמוניה.

בקומת הקרקע - נמצא הסטודיו וחלל היצירה של בעל הבית, מוזיקאי וצלם. דלתות הזזה גדולות מפרידות ומחברות בין שני החללים הפתוחים, עם רצפת הבטון מוחלק.

מדרגות ברזל מסיביות עם מדרכי עץ ממוחזר מובילות לקומה הראשונה, שבה חלל אחד פתוח למטבח, פינת אוכל וסלון. קצת קשה לתאר אותם כאן בשמות הגנריים האלו כי הם פשוט מתערבבים אחד בשני בלי גבולות וכותרות. במרכז הקומה- חלונות רצפה משקיפים לעבר קומת הקרקע ומכניסים אליה אור. מאחור נמצא חדר הרחצה ובמפלס הגלריה צופים על הכל מחדר השינה הפתוח.

ושוב- חלום. מורכב מהמון חלומות קטנים: ארונות המטבח הכהים מהעץ הממוחזר עם כיור החרס הלבן וקיר הלבנים ברקע.

הסלון והמטבח שהם אחד ולא צריך להתלבט מה יהיה מרכז הבית. כאן קורים החיים.

המרפסת עם הפתח הגדול, שנותנת עוד רקע, קצת ירוק וטבעי, לכל החספוס שבפנים.

חדר הרחצה עם אמבטיה 'פרי סטנדינג' וכל מה שקורה בהתאמה מסביבה. (במקום אחר יראה מלאכותי וכאן נראה אמיתי)

וכמובן חדר השינה- שהוא מקום בפני עצמו, נינוח ופשוט, ויכול להשתתף בכל החגיגה הזו שמתרחשת למטה.

אפשר לומר שמקור השראה חדש התווסף לאוסף ומתמקם גבוה.

...............................................................................................................................................................................................................................

בשבוע הבא אני נוסעת לחו"ל לכמה שבועות, לכן יכול להיות ש'דירה לשבת' לא תופיע באופן קבוע בחודש הקרוב. אבל אתם מוזמנים, במקום, לעקוב אחרי באינסטגרם, מבטיחה לעדכן שם את חוויותיי בצדו השני של הכדור.

שבת שלום ולהתראות בקרוב.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page