top of page

Cozy Farm House in Indiana


מדי פעם יש לי את החלום הזה- איך יראו חיי אם אגור ב'קנטרי סייד' מבודד. חשבונות האינסטגרם שאני עוקבת אחריהם מראים מגוון דוגמאות של חיים שלווים ויפים, שעושים חשק לבדוק את האופציה הזו, במקומות רחוקים, קרירים וירוקים יותר.

אז אני לא יודעת אם ואיך היו נראים חיי שם, אבל בהחלט יודעת איך הייתי רוצה שיראה ביתי. כזה.

כמו הבית של הצלמת Angie Wendricks ובן זוגה, שחיים בבית חווה קטן ולבן באזור הכפרי של אינדיאנה.

אני עוקבת כבר הרבה זמן אחרי חשבון האנסטגרם שלה, שמציג את הלייף סטייל שלהם באופן כלכך פוטוגני שבא להתחלף איתה. וחשבתי לשתף אתכם קצת בכל היופי הנעים הזה.

בית עץ לא גדול, עם רצפה וקירות עשויים קורות צבועים לבן משופשף, מה שנותן רקע נקי ולבן אבל עם אופי 'רוסטיק' (כפרי במובן הטוב של המילה), על זה נגרות בסיס גם היא בלבן - כמו מטבח בעל דלתות ממוסגרות ומשטח שיש קררה, לצד רהיטים מעץ טבעי ולא מעובד ואוסף לא עמוס מדי של פריטים שימושיים מחנויות וינטג' ושווקי פשפשים. כמעט כל הפריטים כאן הן מלאכת יד, מקרמיקה, עץ , ברזל ונצרים והמון טקסטיל לבן ובגווני בז' מכותנה ופשתן. כל אלו הם השילוב והדבר הכי נכון כרגע, גם בעיר וגם בכפר רק שכאן זה נראה באמת שייך.

האיזון במינונים בין הלבן הנקי לחספוס של הפריטים הטבעיים יוצר את ההרמוניה הנעימה הזו, שקצת קשה לי להגדיר אותה במילים, אבל מרגישים אותה בכל פינה בבית הזה.

אז ביום חורפי כמו היום (שרק ימשיך) יכול היה להיות מושלם להישאר פה מול קמין העץ, ואם תבדקו באינסטגרם שלה יש כבר גם קישוטי כריסטמס ברקע.

שבת שלום.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page