top of page

&tradition — New Space

יש מגמה חדשה באולמות התצוגה בקופנהגן. לא עוד חנות גדולה שבה מוצגים הרהיטים במרחב, אלה בניין מגורים, מה שקרוי town house, שהופך להיות הבית של המותג. זאת אומרת- כל אחד מחדרי הבית מסודר לו היה חדר בבית אמתי, שמרוהט במוצרי המותג ומתיימר לתת למבקר חווית משתמש ביתית. בחלק מהמקרים מדובר בקומה אחת ובה כמה חדרים (כמו ferm living שאציג בימים הקרובים), ובאחרים מדובר בבניין שלם במרכז העיר ובתצוגה שמתפרשת על פני מספר קומות. כזה הוא הבית החדש של tradition&, שנחנך במהלך 3days of design. שונה כל כך מהאולם התעשייתי הענק והמדהים שבו שהו בשנתיים האחרונות ושנאלצו לפנות (כמתוכנן) עקב הפיכתו של האזור התעשייתי לשעבר לשכונת מגורים חדשה.

ועדיין גם המקום החדש יפה. באופן אחר, בורגני ומיושב יותר.

בקומת הקרקע חצר פנימית חמודה וירוקה עם בית קפה קטן, ובשלוש הקומות תצוגה נעימה של הקולקציה

לפי חדרי מגורים.

תמיד אהבתי את הקו של tradition&, גם את העיצובים עצמם וגם את דרך ההעמדה שלהם במרחב, עם הרבה אוויר מסביב. כמובן שגם הבניין העתיק ומלא האישיות משל עצמו מעניק רקע, אחר ממה שהיה בעבר אבל מושלם בדרכו שלו.

במהלך האירוע התארח כאן המעצב Jaime Hayon שמעצב עבור המותג, לשיחה עם עיתונאים ומוזמנים (לא השתתפתי וחייבת לומר שהוא לא אחד מהפייבוריטים שלי באופן אישי), אבל אפשר להתרשם כאן למטה מהעיצובים האחרונים שלו, שבהחלט מכניסים צבע קצת שונה לאוסף.

Photos: 1-3 by Filippo Bamberghi I 4-8 by AvitalBroide I 9-10 by &tradition

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page