top of page

HAY x SONOS

סיכום אחרון וחביב עלי במיוחד על מילנו 2018.

כשמגיעים פעם ראשונה לתערוכת הרהיטים ושבוע העיצוב במילנו השפע יכול קצת לסחרר, בעיקר אם רגילים לתערוכות בוטיק סקנדינביות, כמו אלו שאני נוהגת לבקר בהן, אבל בסופו של השבוע אני יכולה להכריז על התמכרות חדשה. ולמרות העושר החדש שנחשפתי אליו, יסלחו לי האיטלקים, אבל הבחירה שלי היא עדיין שתי תערוכת של חברות דניות, GUBI ו- HAY שבחרו להציג את הקולקציות שלהן בתוך ארמונות איטלקיים מפוארים, מה שיצר ניגודיות מרשימה בין הסגנון הסקנדינבי, המאופק של GUBI והצעיר של HAY, לבין הפאר האיטלקי המתפרץ, שהאיר את הרהיטים באור שונה לגמרי מן המקובל באולמות התצוגה הסטריליים.

HAY שנחשבת למייצגת של הזרם הסקנדינבי הצעיר, הרחיבה בשנים האחרונות את אוסף הריהוט שלה עם שתי סדרות של מוצרים לבית: Minimarket ו- Kitchen market ובשבוע העיצוב הציגה שיתוף פעולה חדש עם חברת האודיו Sonos.

זו עיצבה עבור המותג סדרה בלעדית של הרמקולים הביתיים הניידים שלה, במגוון צבעים התואמים את הפלטה המזוהה עם HAY: אדום, ירוק, צהוב, אפור וורוד (לייצור נבחרו אדום, ירוק וצהוב).

את Sonos, שבארץ פחות מוכר, הכרתי באמסטרדם ומאז הרמקול היפה והפשוט הזה הוא החיבור היחידי ביני לבין מוזיקה.

את שיתוף הפעולה הם חשפו בתצוגה גרנדיוזית המתפרשת על פני 1500 מ"ר באולמות המעוטרים של Palazzo Clerici, ארמון איטלקי מן המאה ה-17 שממוקם במרכז העיר העתיקה.

הקולקציות השונות של HAY, עם הרמקולים של Sonos משולבים בתוכן ומותאמים לצבעוניות של הסט, הוצגו באולמות המרהיבים של הארמון לפי תמות ביתיות: מטבח, פינת אוכל, משרד וסלון. חבל רק שהגענו קצת לפני הסגירה כי לגמרי הייתי יכולה לבלות כאן כמה שעות. פשוט לשבת על אחת הספות, ברקע מוזיקה מתאימה, בחלונות הגדולים מבטים

לחצרות הירוקות ופשוט לנח מכל העומס שבחוץ ולחוות את הסביבה המדהימה הזו.

ככה אני אוהבת את התערוכות שלי.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page