top of page

The Home of Swedish Architect Martin-Löf


הדירה הזו לדעתי היא וריאציה נכונה לתשובה: איך אנשים בוגרים צריכים שהבית שלהם יראה. ובבוגרים אני לא מתכוונת דווקא מבוגרים, אלה כאלו שכבר הספיקו להיות במקומות, להיחשף לצורות מגורים ולסגנונות עיצוב שונים ועכשיו יכולים להוציא מכל הידע והחוויות האלו את העיקר ולאמץ את מה שבאמת מתאים להם באופן אישי, בלי להיות כבולים למגמות, טרנדים וכותרות מתחלפות.

האדריכל השוודי זוכה הפרסים, Martin-Löf, נראה די צעיר דווקא, אבל כנראה כבר נמצא במקום הטוב הזה. כך לפחות זה משתקף מהתמונות של דירתו הפרטית, שהיא חלק מפרויקט משותף שלו עם חברת נדל"ן שוודית, שבו הם הפכו בנייני אוניברסיטה היסטוריים שיצאו משימוש, בשטוקהולם, לדירות מגורים מודרניות.

החלל כולו בגוונים של חומים בהירים- בז'ים, מה שנקרא עכשיו, tone-in-tone décor. טונים שונים והדרגתיים של אותה פלטת גוונים שמייצרים חלל - מעטפת ודקור - באותה שפה אחידה אך עשירה. רק המטבח בולט בצבעוניות הכחולה כהה שלו על הרקע השקט הזה.

הריהוט, הטקסטיל והאמנות הן בחירות אישיות שמעידות על הבנה בתחום, כמובן שיש פה גם מודעות מאוד גדולה למה שקורה היום (כמו כיסאות העץ עם הראטן שלאחרונה מופיעים יותר ויותר), אבל לצד זה טעם אישי משובח ויכולת לייצר חלל אישי, אלגנטי וכזה שיאריך ימים ובכבוד.

שבת שלום.

Styling: Lotta Agaton I Photography: Erik Lefvander I Via: Residence magazine

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page