top of page

Menu Portraits AW 2017

"הפילוסופיה של Menu היא פשוטה. אנחנו רוצים להפוך את העולם לטוב יותר, פחות מסובך וקצת יותר נחמד להתעורר אליו". כך נפתח קטלוג סתיו חורף 2017 של המותג, תחת השם Menu Portraits.

אפילו בשמות של הקולקציות הם מצליחים לדייק ולצייר כל פעם סיפור שלם סביב תמה אחת פשוטה, שמייצגת את האני מאמין של המותג.

מלבד פריטי העיצוב, הפורטרייט של Menu מורכב גם מאולם התצוגה החדש שלהם בקופנהגן שהפך מהר מאוד להיות חלק בלתי נפרד מה-DNA של המותג.

הקולקציה החדשה מתחלקת לשלוש קטגוריות, ריהוט, תאורה ואביזרים, ובכל אחת מהן מספר מצומצם של פריטים חדשים לצד מהדורות חדשות של מוצרים וותיקים ואהובים.

כולם ביחד יוצרים רצף אחיד של מראה סקנדינבי מתוחכם, עם עושר של חומרים, צורות וגוונים חמימים שמרמזים על בואה של העונה הקרה.

הספה Offset של Norm Architects- היא תוצאה של מחקר שערך הסטודיו כיצד ניתן ליצור ספה בעלת נפח משמעותי אך במראה עדין, בקווים אדריכליים אך ביתית ומזמינה. ותראו את שולחן השיש. קובייה שחורה של שלמות!

סדרת הכיסאות Afteroom עדיין שומרת על הקווים המינימליסטים והנקיים שלה, אך מקבלת טוויסט מעודן ורך יותר באמצעות מושב ומשענת מרופדים במגוון של בדים ועורות בגוונים מאובקים.

Nono- הוא שיתוף פעולה בין סטודיו NOTE השוודי ל- NORM הדני, שהוליד שולחן אליפטי בעל מראה קליל שמורכב מרגלי ברזל דקיקות ופלטת זכוכית מוצקה בגוונים כהים. הוא מגיע בשני גבהים ומתפקד נפלא ביחיד או בזוג.

סדרת המנורות BULB של המעצב Tim Rundle עוצבה כך שיהיה אפשר להעביר אותה מדירה לדירה ולהתקין את הגופים בפשטות על הקיר או התקרה בלי כל ידע מוקדם בחשמל. למי שאינו רוצה להשתקע ועדיין מעוניין להשקיע בעיצוב.

הקערה Eacasse היא תוספת חדשה לסדרת האגרטלים הנפלאה של המעצבת Theresa Arns. היא משלבת את האלגנטיות של קערת זכוכית מסורתית עם הבעה "משחקית" וקלילה שנוצרת על ידי ארבע רגלי הפליז הדקיקות שמרימות אותה כמו קביים באוויר (Eacasse= קביים בצרפתית).

מעמד העיתונים Monuments- עשוי מאבן שחורה ופליז מוברש , משדר אופי אדריכלי מונומנטלי, שמעצים את החשיבות של אביזר שבדרך כלל לא מקבל את תשומת הלב האסתטית שלה הוא ראוי.

אתם מוזמנים לדפדף בקטלוג המלא והמרשים כאן, ואם רוצים להתרשם מקרוב ניתן למצוא את המוצרים של Menu (ולהזמין לפי בחירה)בחנות הקונספט Edition בנווה צדק.

I TOP I

I הפוסט הנו בשיתוף Edition, בחירת התמונות, המחשבות והמילים היא שלי I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page