top of page

Industrial Bespoke by Studiospacious

היום נעשה את זה קצת אחרת. נתחיל בהקדמה אישית.

את פרדי פגשתי ביומי הראשון במשרד האדריכלים באמסטרדם, הסתבר שאנחנו גם לומדים באותה שנה ובאותו קורס.

במשך השנה הראשונה שלי שם הוא היה העוגן המקצועי שלי במשרד והחברתי באקדמיה (למרות שהוא צעיר ממני ב-8 שנים).

בהמשך, דרכינו המקצועיות נפרדו אבל נשארנו חברים טובים וכל ביקור שלי באמסטרדם אנחנו נפגשים לדרינק או ארוחת צהריים (ודרינק).

לאחרונה, אחרי שנים של עבודה בכמה מהמשרדים הידועים בעיר ופרויקטים ענקיים, החליטו פרדי וקון (שגם עבד איתנו ולמד שנה מעלינו) לפתוח משרד משלהם studiospacious. בקייץ האחרון ביקרתי בסטודיו החמוד שלהם, במזרח העיר המתפתח.

עכשיו קיבלתי תמונות של הפרויקט הראשון שלהם ‘Industrial bespoke’ (בשיתוף עם סטודיו AHAA ) והחלטתי לשתף אותו כאן בדירה לשבת.

המשימה היתה להפוך בית קלאסי משנות ה-20 של המאה הקודמת בהארלם, לבית עירוני עכשווי,

את זה הם ביקשו לעשות תוך מתן כבוד לחומריות ולעושר של הפרטים הקלסיים של המבנה. לעומתם, האלמנטים והצבעים החדשים שהוכנסו מתייחסים למבנים תעשייתיים משנות ה-20.

עיקר השינוי נעשה במטבח ופינת האוכל שחוברו והפכו להיות מרכז הבית; קיר לבנים מקורי נחשף ועליו הותקנו קורות פלדה שקשורות כבר לאופי החדש והמחוספס יותר של החלל. גם רצפת הפרקט שמתחלפת בהדרגתיות לאריחי קרמיקה מספרת על האינטראקציה בין הישן לחדש. מברקע אפשר לראות את נגרות המשקופים המקורית שנשמרה ומייצרת קונטקסט ומסגרת להתערבות העיצובית החדשה.

אני חושבת שהפרויקט הזה מראה באופן עדין ואינטליגנטי איך אפשר לזכור את העבר ולהשתמש בו, ללא צורך בשום מגמה אפנתית רגעית, על מנת לייצר חלל מעודכן ועכשווי.

בנוסף, ולא פחות חשוב, פשוט מאוד יפה ונעים פה.

Veel succes met je nieuwe bureau.

שבת שלום.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page