top of page

Exclusive and Elegant by Annaleena


אני לא אוהבת את המילה יוקרה. אני לא בדיוק יודעת מה אנשים מדמיינים כשהם אומרים אותה, לאחרונה היא נדבקת לכל פרויקט מגורים שהוא קצת מעל הממוצע, אבל באופן אישי האסוציאציה הראשונה שעולה אצלי זה נובורישיות. נדמה לי שהמילה הזו מזוהה כבר באופן שלילי בגלל שימוש שגוי או שכיח מידי. ואז אני רואה את הפרויקט החדש הזה של Oscar Properties, דירה למכירה בשוודיה, שעוצבה ע"י הסטייליסטית והמעצבת Annaleena Leino Karlsson ואני תוהה לעצמי אולי זו היוקרה האמתית. כלכך מנוגדת ושונה לטובה ממה שהורגלתי לאחרונה.

ובגלל שאני לא ממש בטוחה, אני מעדיפה לתאר אותה כחלל מאופק ואלגנטי, עם פריטים קלאסים ועכשוויים לצד פרטי אמנות איכותיים. אין פה טרנדים, ואין best seller, יש כאן קו מדויק של מעצבת שלעולם אינה חורגת מהאני מאמין המקצועי והאישי שלה, ושאת הפרויקטים שלה ניתן לזהות מיד בשל כך.

כשאני מסתכלת על התמונות אני לא יכולה לזהות בקלות את רב המותגים, וזו מבחינתי הצלחה גדולה. כי אני רואה שהכל מונח ומתחבר בצורה הרמונית בלי שיש לי הרגשה שהשתמשו בכל "הפריטים הנכונים" של החודש (ויש לציין- שבבחינה יותר מדוקדקת בהחלט אפשר לשייך פה כמעט כל פריט למותג כלשהוא). אפילו בצבעוניות היא נאמנה לעצמה ולא נסחפה אחרי המגמות העכשוויות, שהן כלכך רחוקות ממה שרואים כאן. תמיד אותה פלטה, תמיד הרבה ריק מסביב, שנותן אוויר ומדגיש את מעט האובייקטים החשובים.

מבחינתי העבודות שלה הן כמו בוטיק של מעצבת אופנה. יש מעט קולבים עם קולקציה קטנה ומהודקת. נכון זה לא מתאים לכל אחד (כמו גם הדירה הזו). הקהל יהיה כנראה קטן יותר, אבל כזה שיעריך את הייחודיות והאיכות שהוא רואה.

אני באופן אישי מעדיפה לקנות ככה (גם) את הבגדים שלי.

שבת שלום.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page