top of page

All White Townhouse


הפעם זה פוסט למתקדמים :) אני יודעת שלא כולם יתחברו לכל ה"לבן על לבן" הזה, אבל החלטתי לקחת את הצ'אנס, כי אני מתחברת וכי בא לי להעיז.

אז היום אנחנו במאסטריכט' עיר קטנה וחמודה בדרום הולנד. מה שהכי אהבתי בה זה את האוכל (הקירבה לבלגיה עושה רק טוב לאוכל ההולנדי) ואת חנות הספרים המרשימה במבנה שהיה בעברו כנסיה. אם אתם שם שווה לבקר.

הבית, בבניין היסטורי בעיר, מתפרש על פני מספר קומות ועוצב מחדש ע"י Studio Niels ההולנדי.

גרם המדרגות המאסיבי עם מעקה העץ המקורי וההול הקטן בכניסה לכל קומה, מצביעים על כך שיתכן ובעבר זה היה בניין ציבורי או בית דירות, עם חדר מדרגות משותף, ועכשיו חדר המדרגות הוא חלק מחלל הבית הפרטי אבל הכניסות עם דלת לכל חדר נשארו אותו דבר. מה שכמובן רק הגיוני בהתחשב בחימום הבית.

גם שאר האלמנטים המקוריים הושארו ורק עברו חידוש ושימור. הכל נצבע בלבן חוץ מרצפת העץ הישנה והכהה, שיוצרת בסיס וקונטרסט חם וארצי לכל הצחות הזו שמסביבה.

האוביקטים החדשים שנוספו לא באו להכניס צבע או עניין מסוג חדש על רקע "הקנבס" הלבן, אלה ממשיכים באותו קו מחויט ואלגנטי. אין בעצם צורך לעשות כאן "עיצוב חדש" אלה רק להקשיב לאיכויות של החלל, לכבד אותו ולהתאים אליו את הפונקציות הנדרשות בצניעות ובענווה הראויה. וזה מה שהאדריכל Niels Maier עשה.

שבת שלום.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page