top of page

New Local Brand - Pieces


היום החלטתי לחרוג ממנהגי בבלוג, שמתיימר בד"כ להביא לכם משב של רוח צפונית קרירה, ולהציג לכם במקום זאת מותג חדש כחול לבן. כי מה לעשות... כשמגיע פירגון אז כייף לעשות את זה.

אמנם מקומי, אבל כמובן נושק לתחומי העניין והאסתטיקה שלנו, ומציע אופציה מקורית ומרעננת, בהשראה צפונית ואם זאת עם אופי עצמאי.

פיסז (pieces) הוא מותג חדש של המעצבת ליברטי צ'רני, בוגרת שנקר ואמא לשניים, שמציע קולקציה של רהיטים קטנים ומשחקיים לילדים.

הרעיון נולד מתוך הצורך, שאני כל כך מסכימה איתו, לייצר ריהוט לילדים שאינו מתבסס על אלמנטים ילדותיים או מגדריים, אלא ריהוט אינטיליגנטי, שמותאם לילדים ומכבד אותם ועם זאת גם מתאים לטעם ולאסתטיקה של האנשים הבוגרים בבית.

הערך המוסף כאן הוא החשיפה לעיצוב טוב ואיכותי כבר מגיל רך.

השם פיסס- משקף את השיטה שעליה מושתתים הפריטים. כל המוצרים בנויים על עיקרון המחברים היבשים, האומר שאין צורך בברגים כדי להרכיבם. הגימורים כאן מוקפדים והחיתוכים עשויים בטכנולוגיית CNC. כל הפריטים מגיעים בחלקים ומרכיבים אותם בבית בפשטות יחד עם הילדים.

החומריות והצבעוניות הן של החומר עצמו- לוחות ליבנה (בירץ') לעיתים בשילוב פורמייקה וגם כשיש הבלחות של צבע אלו גוונים רכים ועדינים של כחול, ירוק , ורוד וכמובן המועדף עלי- שחור.

אני אוהבת במיוחד את בית העץ, שבאמצעות כמה לוחות ליבנה ומחברים פשוטים מייצר אובייקט משחקי ילדי אך לא מתחנף, בלי שום צורך בצבע או חומר נוסף. הפשטות היא הקסם שלו. ובפשטות אני מתכוונת להבנה כמה מעט אך מדויק צריך כדי לייצר חוויה ואת השאר לתת לדמיון להוסיף...

אפשר למצוא גם שולחן יצירה, ספסל, שרפרפים שיכולים לשמש גם כשולחן צד ועוד פריטים שאתם מוזמנים לבדוק באתר החדש: pieces או בפייסבוק.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page