top of page

Norm Architects Interviewed for IGNANT


חיכיתי כל השבוע לשבת בבוקר, שיהיה לי זמן לשבת לקרוא בשקט (עם הקפה) את הראיון שנתן משרד האדריכלים הדני Norm Architects למגזין המקוון IGNANT.

אני מודה שאני מעריצה כל דבר ששלושת השותפים המוכשרים האלו עושים. ביקרתי בכמה מהפרויקטים שלהם בקופנהאגן: המסעדה Höst (אחות קטנה ל-Noma המפורסמת) והשואו רום הנפלא של tradition& שאותו כבר הזכרתי כאן וזה היה מרתק לצלול לרגע שוב לעולמם ולהכיר עוד קצת.

בראיון איתם, שנערך בסטודיו שלהם (בתמונות למעלה) במרכז קופנהאגן בבניין ישן שאותו הפכו לחלל לבן ומינימלי מלא באור טבעי ומצויד עם המוצרים של הסטודיו, הם מספרים על הדרך שעשו מאז הקימו את המשרד ב-2008, על האני מאמין שלהם בעיצוב: "...אנחנו רוצים לעשות משהו שנבנה על נורמות וסטנדרטים קיימים ששוכללו במשך עשרות שנים, במקום לנסות לעשות משהו חדש".

ועל השדות בהם הם פועלים: "היום אנחנו עושים הכל מתערוכות למסעדות ואולמי תצוגה, עיצוב פנים פרטי, כמו גם בניינים חדשים.......מה שמחזיק את הכל ביחד הוא אותו מבט אסתטי על דברים. כשאתה מסתכל על הפרויקטים שלנו, יש באופן ברור חוט מקשר בין כולם, בין אם זה אדריכלות, עיצוב או צילום".

אחרי שקראתי את הראיון הבנתי יותר טוב את מה שידעתי באופן אינטואיטיבי, למה norm-מגדיר במילה אחת ובמדויק את סוג האסתטיקה שמבחינתי היא הנכונה ביותר.

את הראיון המלא אתם מוזמנים לקרוא כאן: The Minimal Aesthetics Of Norm Architects

Source: IGNANT

Photography: Jessica Jungbauer

I TOP I

Tags:

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page