top of page

Novecento By Studio Ontwerpduo


ontwerpduo הוא סטודיו הולנדי לעיצוב שהוקם בשנת 2008. לראשונה נחשפתי אליהם עם rockid- מיטה-כיסא נדנדה לתינוק, שראיתי בחנות עיצוב באמסטרדם לפני כמה שנים והיה נראה לי גאוני בקונספט שלו.

מאז עברו כמה שנים וכמה קולקציות חדשות הושקו. לאחרונה הם זכו בפרס העיצוב בקופנהגן עבור גוף התאורה Light Forest שעיצבו עבור tradition&.

אבל היום אני רוצה להציג דווקא את הקולקציה האחרונה שלהם: Novecento.

זוג המעצבים הרשה לעצמו ללכת אחורה בזמן לתחילת המאה הקודמת ולקחת משם את ההשראה לסדרה של 10 אוביקטים.

"....האם הכל היה יותר טוב פעם? לא בהכרח, אבל לעיתים הכלים שיצרו בשנים ההם נעשו בצורה מחושבת ומתוחכמת כזו שגרמה להם להיות אמינים ומתפקדים לכל החיים. כיום, אנו היינו מכנים את המוצרים האלה פונקציונליים, או מינימליסטים וזה בדיוק מה שעושה אותם כל כך מסוגננים". את הקולקציה החדשה הם מבססים על שפת העיצוב הצנועה הזו והצבעוניות האופיינית לה ומייצרים בחומריות חדישה ועכשווית.

התוצאה היא אוסף של 10 פריטים למטבח ולבית, עשויים מחומרים טבעיים, זכוכית בדים ועץ, בצבעוניות עדינה של צהבהב, ורוד, לבן ושמנת נצחיים.

יחד עם הסטיילינג התואם מביעים אוירה כללית של נאיביות נעימה, שנעים להזכר בה לפעמים...

Was everything better before? Not really. But the sturdy and reliable utensils your grandparents and great-grandparents grew up with were well thought out, often put together ingeniously, and lasted a lifetime. Nowadays, we’d call these products functional, or minimalistic. And that’s exactly what makes them so stylish.

Novecento by ontwerpduo. It is so nice to have some naive atmosphere through such a beautiful and contemporary well doesign products.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page