top of page

Cofoco Italy by Norm Architects


פרק שני בסדרת בתי הקפה לחופשה... הפעם נצפין לקופנהאגן, העיר שתמיד אשמח לבקר בה ושסצינת המסעדות ובתי הקפה בה מתחדשת, מסתבר, כל הזמן. בתי הקפה כאן הם מקום נהדר לחוות בו את סגנון העיצוב הסקנדינבי העכשווי, מחוץ לאולמות התצוגה.

אחד כזה, חדש וסופר מעוצב, הוא Cofoco Italy של Norm Architects, אשר אחראים כבר לכמה מהמקומות השווים בעיר.

כאן הם ניסו ליצור את האוירה האיטלקית המוכרת אבל מנקודת מבט סקנדינבית. לקחת את הלך הרוח האיטלקי, אווירה חמה ומזמינה, מלאת חיים ושמחה ולתרגם אותה למאפיינים נורדים שמאפשרים הזדהות של הקהל המקומי.

התוצאה - עיצוב פנים עם איזכורים לארכיטקטורה אופיינית של דרום איטליה אך הכל נשאר בגוונים וחומריות פשוטה ועניינית האופיינית למורשת הסקנדינבית.

הריצפה ועבודות העץ של dinesen הדנית , בריהוט אפשר למצוא מגוון של עיצובים דנים עכשויים. כיסאות הסבה ובר וגופי תאורה של menu ו- tradition& מעדנים את החלל ונותנים קונטרה לפינות ההסבה עשויות העץ.

ע"י הניואנסים הקטנים בסגנונות הריהוט ועיצוב החלל נוצרו מספר אזורי הסבה בעלי אופי שונה. אני באופן אישי מעדיפה תמיד וגם כאן את הישיבה על הבר. או שאולי בעצם את הספה הארוכה וגם שולחנות העץ הארוכים והמשותפים כנראה יתאימו לארוחת בוקר ארוכה של יום ראשון. כן... אני יכולה לדמיין כאן כמה סנריוס ואני בהחלט הולכת לבדוק אותם בביקור הבא שלי בקופנהאגן. מקווה שגם אתם.

חג שמח!

Cofoco Italy , Is definitely another amazing space by Norm Architects, to experience the most contemporary nordic design. I love the contrast between the italian classic references and the nordic heritage as is been used and "mixed" into this beautiful space.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page