top of page

New Apartment in an Old Shop Space


אחת הפנטזיות שלי לגבי דירת החלומות שלי היא שתהיה בבניין ששימש בעברו לפונקציה שאינה מגורים- חלל תעשייתי או מסחרי, למשל, קצת מחוספס, תקרות גבוהות, קונסטרוקציה חשופה. מבנה עם אופי משלו שלא צריך לעשות הרבה כדי "לעצב" אותו, רק להקשיב למה שכבר יש שם ולהתמזג בעדינות בתוכו עם מה שאני מביאה איתי.

הבית הזה בעיר מלמו בשוודיה עובד על אותו עיקרון- חנות ישנה עוצבה מחדש לבית מגורים, אך העיצוב מחדש שמר על המאפיינים המבניים המקוריים של החלל ואף השתמש בהם עבור פונקציות המגורים החדשות.

כמו למשל בניית הספסל בחללים העמוקים של החלונות, השארת הקרמיקה המקורית על קירות המטבח והרצפה המקורית שמבדילה בין חלל המטבח לשאר הבית.

בשאר החללים כמעט שלא נעשתה שום פעולה עיצובית חדשה, מלבש הכנסת פריטי המגורים לתוך החללים השונים ולא צריך יותר כלום.

אוסף הפריטים עצמו אקלקטי- וינטג', איקאה, וקלאסיקות, מכניס גיוון ועניין ותואם צבעונית, חומרית וגם סגנונית את החלל שבו הוא נמצא.

בהחלט אופציה לפנטזיה שהתגשמה.

שבת שלום.

old shope in Malmo has been redesigned as an apartment. The new design maintained the original structural features and use them for new residential functions. Such as the deep bench near the windows, keeping original ceramic tiles on the kitchen walls and the original floor that make a separation between the kitchen to the other rooms. An eclectic collection of items- vintage, Ikea, and classics pieces brings variety and interest and compatible with the original space of the apartment.

Source: bo-laget

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page