top of page

Ikea - Catalogue 2016


אני שוב כאן אחרי שבועיים מלאים ועמוסים בעבודה ובחוויות באמסטרדם. הבטחתי לנסות להמשיך לעדכן באופן שוטף גם משם אבל הלו"ז לא ממש איפשר זאת. אני מודה שקצת התנתקתי מהבלוג בשבועיים האלו, ועכשיו אני מנסה להתעדכן בכל החדשות, הפירסומים, ההשקות... מסתבר שקרו המון דברים, בזמן שאני הסתובבתי באולמות תצוגה וחנויות רהיטים, ואני אשתדל לאסוף את העיקריים ולשתף אתכם.

אחד מהם כמובן הוא הקטלוג והקולקציה החדשה של איקאה, שכל הבלוגים עוסקים בו ושיושק בארץ ב25 לאוגוסט.

אבל אני יכולה לספר שכבר דפדפתי בקטלוג וגם את המוצרים עצמם כבר פגשתי בלא מעט שעות של שיטוט באיקאה אמסטרדם. ויש למה לחכות!

התמה של הקטלוג השנה היא: "החיים במטבח ומסביבו" ובהתאם לנושא הזה הושקו מספר סדרות של רהיטים, כלים ואביזרי עיצוב משלימים.

כבר כתבתי כאן בעבר על הסדרה Sinnerlig של המעצבת האנגליה Ilse Crawford. אז עכשיו אני יכולה רק להוסיף שבמציאות הפריטים העשויים ברזל ושעם יפים ונחשקים בדיוק כמו בפרסומים. אני רוצה את הספסל!!!

גם הקולקציה Skogsta collection של רהיטי המטבח ובעיקר אביזרי העיצוב המשלים מעץ טבעי, מקסימה ועושה חשק להשאר במטבח ולהתחיל להתכונן לבישולי החורף.

ויש עוד הפתעה קטנה - שיתוף פעולה בין איקאה למשרד האדריכלים הדני האהוב עלי... אבל על כך בפוסט הבא.

בנתיים בחרתי בסטיילינג טרי שעשתה Anna Gillar עבור איקאה שוודיה ומציע כמה אפשרויות עיצוב נעימות לפינת האוכל.

שבוע טוב.

I am back home after two busy weeks of work and pleasure in Amsterdam.There are so many things to catch up, i will start with the new Catalogue of Ikea to 2016.Since the main theme is life in kitchen and around it, I choose to present the very new and fresh styling by interior stylist Anna Gillar as a great inspiration for this theme.Have a great week.

I TOP I

Tags:

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page