top of page

Saga- Design Gallery in Jaffa

אני לא נוהגת לכתוב כאן בדרך כלל על עיצוב ישראלי משום שהקונספט של הבלוג הוא להביא דברים שאינם מכאן. לפתוח את העיניים למחוזות רחוקים ופחות מוכרים. אבל הפעם יש לי סיבה מספיק טובה לחרוג ממנהגי ואני עושה זאת בהנאה רבה.

לא מזמן התלוננתי כאן על מחסור בגופי תאורה מעניינים ומיוחדים שניתן למצוא בארץ. ביום שישי האחרון ביקרתי בגלרית העיצוב סאגה בשוק הפשפשים ומצאתי שם את אשר חיפשתי.

סאגה ממוקמת בחלל תצוגה מרווח בעל תקרה גבוהה, מחוספס במידה ומציגה למכירה באופן קבוע אוסף פריטי עיצוב הכי חדשים בסצינת העיצוב המקומית. עבודות של אמנים ומעצבים ישראליים צעירים, שעד היום היה ניתן למצוא לרב רק בגלריות או תערוכות.

סאגה היא מאותם המקומות שאני תמיד מרגישה שאין כאן מספיק מהם. כאלו שאפשר למצוא בהם את הפריט האחד, המיוחד שיוסיף את הטאץ' האחרון והאינדיוידואלי לחלל המגורים (או השינה או המשרד …) כזה שיגיד משהו על הטעם האישי שלי ושלא אמצא כמותו אח"כ בכל בית שכן.

אני מודה שעקב העניין העכשווי שלי בתאורה התעכבתי בעיקר על המגוון הרחב יחסית והמעניין של גופי התאורה שהם מחזיקים.

מצאתי שם שמות ועיצובים שאני מכירה ואוהבת כמו גופי העץ והפורניר של אסף וינברום, שכל אחד מהם הוא Piece בפני עצמו, או מנורות הבטון המנימליסטיות של איתי בראון.

שמחתי כמובן להכיר שמות חדשים (בשבילי), כמו אוהד בנית וקיר מנורות הליקריץ הדקורטיבי והמקסים או מנורת הדייג עם הפרטים המורכבים ומדויקים שלה. לפרויקט מסוים התאימו לי במיוחד שתי מנורות הקיר של חיים איבגי. אהבתי מאוד את הפשטות החומרית והויזואלית שלהן, שהתחברה אצלי עם הסגנון הנורדי.

ויש עוד המון על מה לספר… אבל הפעם אתם לא צריכים להסתפק רק בקריאה, השראה וחלומות. אפשר פשוט ללכת לבקר בסאגה ולחוות את האוסף השלם בלייב. זה ממש פה ליד הבית, זה מכאן וזה בעיקר איכותי, יפה וקצת אחרת.

ביום חמישי 9 ליולי הפתיחה הרשמית של הגלריה.

Saga is a new design gallery in Jaffa nearby the flea market.

Presents a collection composed of the newest design items in the local design scene.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page