top of page

Lambert & Fils


לאחרונה מצאתי את עצמי קצת מיואשת מחוסר מגוון של גופי תאורה מקוריים ובמחירים סבירים שניתן למצוא כאן.

אפילו ביקשתי מלקוח שיביא מנורות מסוימות לדירה החדשה שלו מחו"ל.

עקב החיפוש הזה אחר גופי תאורה נחשפתי און ליין לכמה חברות שלא הכרתי. אחת מהן היא lambert & fils סטודיו לעיצוב גופי תאורה ממונטיריאול, קנדה.

הם מעצבים ומייצרים מנורות מקוריות ומותאמות אישית למגורים ולמסחר. ההשראה שלהם מגיעה מהמודרניזם של מחצית המאה שעברה והעידן התעשייתי. את המוטיבים וההשפעות של התקופות האלו הם בוחנים מחדש ומייצרים אוספים עם אסתטיקה מנימליסטית ייחודית להם.

במיוחד אהבתי את הקולקציה: DOT. את השימוש ביחידת קצה זהה שהיא הבסיס לקולקציה שלמה של גופי תאורה עומדים, שולחניים, קיריים ותקרתיים. כל אחד כלכך שונה ועומד בזכות עצמו ועדיין השפה העיצובית שזורה ביניהם בבירור ומאפשרת שימוש (למשל) בגוף אחד גדול בחלל מרכזי ותזכורת שלו בחדר השינה בדמות גופי תאורה קטנים ליד המיטה. אני אוהבת שיש חזרתיות מסוימת של גופים מאותה סדרה או סגנון בבית.

Lambert & Fils is a lighting design studio in Montreal, Canada, Which i came across this week and love their work.

I particularly liked the collection: DOT. The same base unit use as the basis for an entire collection of lighting fixtures: Standing lamp, desktop, wall and pendants. Each one of them has is own character, and stands on its own and yet the very specific design line is clearly Interwoven. Enables to use (for example) the pendant unit in the major space and a hint of it in the bedroom as a small night lamp.

I like having few different pieces of the same series or style at home.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page