top of page

Norm & Note Collaboration


Patch Marble_NORM & NOTE

Patch Marble_NORM & NOTE

Patch Marble_NORM & NOTE

Patch Marble_NORM & NOTE

Patch Marble הם תוצאה של שיתוף פעולה בין שני סטודיו סקנדינבים לעיצוב: NORM הדני ו- NOTE השבדי.

נקודת ההתחלה לפרויקט היתה פיסת רצפה במילנו המורכבת משאריות של חתיכות אבן לכדי דוגמא רנדומלית ויפה. משם עלתה המחשבה כיצד ניתן להשתמש בחומר היוקרתי הזה באופן יותר קז'ואל.

התוצאה של הפרויקט היא סדרה יפיפיה של שולחנות קטנים בשלושה גדלים: החל בשולחן ספה ועד שולחן קטנטן המשמש כמגש. ההשראה מהרצפה המרוצפת באריחים עתיקים שונים הפכה למשטח שולחן דקורטיבי המורכב מלוחות שונים של שיש בכל יחידה, העושים את השולחן לאינדיוידואלי למרות היצור ההמוני שלו.

שני קונטרסטים עובדים כאן בצורה מושלמת והופכים את הסדרה למרתקת: הניגודיות בין הכובד של האבן לרגלי הפלדה הדקות והעדינות והאינטראקציה בין הפשטות של העיצוב אל מול העושר החומרי של השיש.

מורכבות נוספת שקיימת פה היא האופן שבו המעצבים רואים את המוצר הזה: בתהליך העיצוב הם התיחסו אל השולחנות כאל מוצר שהוא בין רהיט לאביזר, או כמו שמסביר אחד השותפים ב-NORM:

"We wanted to create something that was in between furniture and accessories with a multi-purpose in the home”. מה שמסביר את המגוון הרחב של השימושים שניתן לעשות בהם, החל משולחן סלון סטנדרטי, שולחן צד, שולחן לילה, שולחן למנורה או עציץ ועד לשימוש על השולחן או השידה כמגש!

עשירים כלכך בתוכן שלהם, ויחד עם זאת עדינים, מאופקים וכמובן מקסימים בביטוי הויזואלי שלהם.

הלוואי ונראה עוד שיתופי פעולה כאלו.

line_dots_NE.png

Patch Marble are the result of cooperation between the two Scandinavian design studios : NORM and NOTE

The starting point for the project was beautiful piece of floor composed of leftover pieces of stone, and how you can use this luxurious material in a more casual way.

The result of the project is a beautiful series of small tables in three sizes:ranging from the size of a regular sofa table to the size of a large centerpiece of tray. The inspiration from the floor has become a decorative tabletop surface composed of different slabs of marble that makes Patch Marble Tables into mass produced individuality.

Their content are so rich, yet their visual expression is so subtle, restrained and of course charming.

I wish to see more collaborations like this one in the near future .

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page