top of page

B&W cozy textile

_DSC0219.jpg
1kertaa2_syksy14_5_lores.jpg
1kertaa2+Puola-tyyny,+Polku-+ja+Sumu-peite.jpg

ביום חמישי עברתי במקרה ליד הסטודיו החדש של מיקה בר בשכונת מונטיפיורי, כמובן שמייד נכנסתי להתרשם

ולומר תתחדשו. אני אוהבת מאוד את מוצרי הטקסטיל לבית של מיקה. את הצבעוניות שלהם, ההדפסים שלהם ושיטת העבודה הייחודית לה. ואני לגמרי מבינה כיצד הפכו למבוקשים בארצות סקנדינביה. מפה לשם התגלגלה שיחה ומיקה סיפרה לי שלפעמים היא קוראת פוסט בבלוג שמוביל אותה להמשיך לחקור ולשוטט ולהחשף למחוזות חדשים. זה היה מאוד נעים לשמוע כי זו אחת הכוונות שלי בבלוג- לחשוף אותנו לדברים, מעצבים, סגנונות, מקומות רחוקים, שונים, נוספים, ובעיקר מעוררי השראה.

למען האמת זו בדיוק הדרך שבה גיליתי את הלייבל הפיני הקטן והחמוד 1kertaa2.

1kertaa2 הוא סטודיו פיני שעוסק בעיצוב טקסטיל סרוג לבית.

העיצובים שלהן, שכוללים בעקר כריות וכירבוליות, מבוססים על דוגמאות של גרפיקה סקנדינבית מנימליסטית עם נקודת מבט ופרשנות עכשווית. סכמת הצבעים מתבססת בהתאמה על שחור, לבן ואפורים, אותם הן משלבות לעיתים בצבעים עונתיים. סוג הטקסטיל שבו הן משתמשות, בדי צמר, מעניק למוצרים את החום והרכות המיוחדים שלהם. ממש בא להרגיש אותם דרך התמונות.

התוצאה הסופית היא פריטים בעלי מראה חמים ונעים, כזה שבא לנו שישב אצלינו על הספה בימים של חורף. כאלו שאינם גונבים את ההצגה, ישארו רלבנטים בלי קשר לאופנות חולפות ויוכלו להתאים לחללי פנים שונים ומשתנים.

שתי קולקציות קטנות יוצאות כל שנה ואני רק יכולה להסכים שהקולקציה העכשוית זו שמוצגת כאן מתאימה באופן מושלם לעונת השנה הנוכחית. על הצבעוניות, הטקסטורה והמראה הכללי המחמם את הלב שהיא מציגה.

שבת שלום.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page