top of page

Designer I Studio Macura

MI_Studio Macura_Deteline_group.jpg
Studio Macura_mood_Kamen_S.jpg
Studio Macura_mood_Sava.jpg
Studio Macura_mood_Boca_S.jpg

אני לא זוכרת איפה פגשתי לראשונה במוצרים של Studio Macura ההולנדי, אבל אני כן זוכרת את המוצר שהכי תפס את תשומת ליבי: Visi hooks. הם היו חמודים ופשוטים וכלכך אסתטיים והחלטתי שיום אחד יהיו שלי.

בנתיים עקבתי קצת אחרי הסטודיו הנחמד הזה שממוקם באינדהובן והוקם ע"י שני שותפים- מעצב מוצר ומעצבת גרפית. הם עובדים ביחד על האוביקטים והחיבור המוצלח בין שתי הדיסיפלינות בהחלט משתקף במוצרים שלהם, בהרבה מהם מצאתי רעיון גרפי דו מימדי שהופך להיות אוביקט תלת מימדי. הקוויות הגרפית היא בהחלט אחד מהמאפיינים של האוביקטים שלהם. בנוסף אליה העיצובים מתאפיינים גם בעידון רב וגימורים מוקפדים ועם זאת בשימושיות מאוד ברורה ויומיומית מובנת מאליה.

אני חושבת שהם מסבירים את התפיסה העיצובית שלהם הכי טוב:

"Our approach is honest and original. We try to capture in every piece of our collection the paradox of something that is very distinct and appealing yet still inherently familiar to people. As much as we like to be surprised, we also like to cling to things that are known and have a beautiful everyday quality about them".

לקראת הנסיעה הקודמת לאמסטרדם יצרתי קשר עם הסטודיו והזמנתי סט של 5 מתלים (קיים גם בשלושה) שחיכו לי באמסטרדם. אני כלכך מרוצה מהתוצאה הסופית שהחלטתי אפילו לחלוק אותה כאן איתכם: Visi hooks על הקיר בדירתי (התמונה האחרונה), שידרגו לי ללא ספק את הול הכניסה.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page