top of page

Two Inspiring New Stores

אין דבר יותר נפלא מצהרי יום שישי גשום! אולי יום ראשון מושלג… אם אני זוכרת נכון.

אחרי הקניות והקפה של הבוקר, לא צריך שום תירוץ נוסף כדי פשוט להשאר בבית, להזרק עם עיתוני סופהשבוע, לנוח, להוריד הילוך.

אני כלכך שמחה שדווקא היום החלטתי לפרסם את הפוסט הזה- כי אם עדיין יורד אצלכם גשם אני בטוחה שתהנו לגלוש קצת למחוזות רחוקים בהם האוירה הסגרירית והנעימה הזו היא יומיומית ואין מתאים מהם על מנת לקחת קצת השראה ולהכנס לאוירה המתאימה.

הפעם שתי חנויות חדשות, אחת בדנמרק, השניה בהולנד, שתיהן נכנסו כבר לרשימת ה-must to visit שלי, אבל החלטתי לא לחכות עד שזה יקרה, ולהציג אותן כבר עכשיו.

אני מעלה אותן כאן כי הן מעוררות בי השראה, כי אני אוהבת את האופן שבו עיצבו ומיצבו אותן, כי הן פותחות קצת את האופקים ויוצאות קצת מהמסגרת, כי הן מנסות להביא משהו שהוא קצת מעבר לרק חנות- הן מביאות סיפור, חזון, רעיון של מי שהגה והקים אותן.

THE SHOP OF THE NEW

THE SHOP OF THE NEW
THE SHOP OF THE NEW
THE SHOP OF THE NEW
THE SHOP OF THE NEW

THE SHOP OF THE NEW, קופנהאגן - הושקה לפני כחודש ע"י חברת מוצרי הנגרות Københavns Møbelsnedkeri, שעד היום התמחתה ונודעה בעיקר באיכות המטבחים ונגרות הפנים שלהם, אבל מסתבר שיש יותר מיזה...

האהבה והעניין של בעלי החברה בעיצוב הביאה אותם להרחיב את הנישה שבה הם עוסקים ולפתוח את החנות החדשה בקופנהאגן. בחלל לבן ופשוט הם מציגים את אוסף הרהיטים בעיצובם לצד פריטי עיצוב משלימים של מותגים נוספים. כולם נבחרו בקפידה ואי אפשר לטעות בקו הנורדי שמשתקף במוצרים ומקדש את היופי של אוצרות הטבע, של חומרי גלם איכותיים ושל עיצוב קלאסי.

התמונות ממש טריות, הן נחתו אצלי במייל לפני כמה דקות ואני כלכך אוהבת את מה שאני רואה.

את האובייקטים מהעץ הגושני והצבעוניות הטבעית הזו שיש לה כלכך הרבה גוונים, בדיוק כזו שמכניסה את טיפת החם הנדרש לחלל נקי ומנימליסטי ואת עיצוב החלל בחנות- שיש בו משהו נינוח ושליו ולגמרי מעורר השראה.

FIRST OR SECOND

 first or second
 first or second

FIRST OR SECOND היא חנות קונספט שנפתחה בספטמבר בעיר Alkmaar בהולנד, ע"י צמד הבנות מהבלוג april & may.

בביקור האחרון באמסטרדם לא יצא לי להגיע לשם (צריך ממש לקחת רכבת מחוץ לעיר...) אבל כנראה לא יהיה מנוס מלעשות זאת בפעם הבאה.

החנות הגדולה מתפרסת על פני כמה קומות ואזורים ומציגה אוסף של פרטי ריהוט ועיצוב משלימים, חדשים ויד שניה, של מותגים הולנדים וסקנדינביים כמו Menu, Hay, Muuto, AndTradition and Vipp וגם איטלקים, כמו Minotti, B&B Italia, Vitra, Flexform and Pastoe.

יש מחלקה מיוחדת לילדים, אזור מיוחד עם לתערוכות ונושאים משתנים ואזור שנקרא הווילה שמציג אינטרפטציה אישית לעיצוב של חלל מגורים פיקטיבי עם כל המותגים שניתנים לרכישה בחנות.

בית הקפה - הוא האזור שהכי מסקרן אותי במקום מכיוון שזהו שיתוף פעולה (לא ראשון) בין משרד האדריכלים הדני Norm Architects למותג העיצוב Menu וכל מה ששני אלה מוציאים תחת ידם שווה ביקור והיכרות אישית. מבטיחה סיקור מן השטח בהמשך.

ובינתיים, מקווה שגם אתם נכנסתם למוד הנכון ושיהיה סופשבוע חורפי ונעים.

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page