top of page

Belgium Part One I BULK

2014-10-18 10.06.05.jpg
2014-10-18 10.05.44.jpg
2014-10-18 10.28.49.jpg
2014-10-18 10.29.01.jpg
2014-10-18 10.34.03.jpg
2014-10-18 10.05.08.jpg

שוב בארץ, שוב בבית, אחרי כמה ימים נפלאים באמסטרדם ובלגיה. המון דברים חדשים לספר ולכתוב עליהם ודווקא בא לי להתחיל עם משהו שבכלל לא היה בתכנית המקצועית של הביקור הזה.

לפעמים הדברים הכי נחמדים הם אלו שקורים במקרה, בלי לתכנן מראש. ככה היה עם BULK -בית הקפה/ סטודיו/ space.

נתקלנו בו במקרה כשטיילנו לקראת הערב בשכונה של המלון בבריסל (שכמובן הגענו בלי שום ידע מוקדם עליה)והתגלתה כשכונה מקומית ונעימה כזו, לא במרכז הסואן והתיירותי, בלי להתכוון בכללל קצת יותר בצד, נראית בשלבי התפתחות, עם המון עליות וירידות וסמטאות קטנות עם בתי קפה שכונתיים.

כשראיתי את חלון הראווה של המקום הזה היה נראה שמדובר במשהו קצת שונה, אבל השעה היתה כבר ערב והמקום בדיוק נסגר.

תכננו עליו את ארוחת הבוקר של שבת לפני הנסיעה לתערוכה.

הגענו בדיוק עם הפתיחה ( 11:00 בבוקר, בכל זאת שבת) וגילינו חלל רחב ידיים בעל שתי קומות של מה שנראה כי היה חלל תעשייתי של בית מלאכה משפחתי (אם הבנתי נכון מהבחור הצעיר בן המשפחה שמפעיל כיום את המקום), אשר עבר עיצוב מחדש ששמר על האופי הייחודי של הבניין המקורי הישן ויצר חלל שמרגיש מעוצב אך מחוספס. שילוב מנצח.

כאילו נכנסת לקפה בתוך סדנא לעיצוב רהיטים. החלל המרכזי משמש כבית קפה עם שולחנות גדולים וכיסאות בר שמפוזרים באופן א-פורמלי בכל החלל הרחב, בשעת בוקר זו הכל היה עוד ריק אך בהחלט יכלתי לדמיין את כל בעלי הלפטופים שזהו המשרד הביתי שלהם. על הקירות תלויות עבודות אמנות (מתחלפות נראה לי) וערימות של כיסאות למכירה וחומרי גלם מזכירים את מהותו האמיתית של המקום שעדיין משמש גם כסטודיו וסדנא לעיצוב.

בקומה העליונה כמה חללים מופרדים משמשים כחנויות של מעצבי אופנה מקומיים ואם הבנתי נכון ישנו גם סטודיו לאדריכלות. בעקרון המקום משכיר חללים למטרות שונות כולן קשורות בעיצוב.

פנינה קטנה בדמות חצר פנימית התגלתה בחלקו האחורי של המבנה, עם שולחנות וכיסאות אשר תואמים בצבעוניותם באופן מושלם את עלי השלכת המכסים כרגע את הקרקע ואת קירות הבניינים מסביב.

הכל מקסים, הכל עשוי בטוב טעם כאילו בלתי מתאמץ ומשתלב נהדר.

מהמקומות האלו שהיו בקלות יכולים להפוך לבית הקפה השכונתי שלי ובכל מקרה היה מושלם להתחיל שם את בוקר יום שבת.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page