top of page

Collection I Afteroom for MENU AW 2014

Afteroom Coat Hanger for MENU
Afteroom Chair for MENU

קולקציית הסתיו-חורף של afteroom ל- MENU היא מבחינתי תרגום מושלם למושג מנימליזם רך, כפי ש-Menu מגדירה את הקו העיצובי שלה.

על שיתוף הפעולה ביניהם כתבתי כאן כבר בעבר והנה הם עושים זאת בהצלחה שוב.

הנפשות שמאחורי סטודיו afteroom הם זוג מעצבים שמגיע במקור מטיוואן וכיום עובד בשטוקהולם.

את הפילוסופיה העיצובית שלהם הם מבססים על פשטות וכנות. מקורות ההשראה שלהם מגיעים מהרקע התרבותי שהם מביאים מהבית המקורי שלהם. במוצרים שהם מעצבים עבור menu המקורות האלו משתלבים עם השראה ממאפייני עיצוב סקנדינבי קלאסי וכך מגיעות היצירות הנפלאות האלו לכלל שלמות מנימליסטית רכה.

afteroom מאמינים בעיצוב של מוצרים שאינם תלויי זמן ורק הולכים ומשתבחים עם השנים. זהו כמובן האידיאל של כל עיצוב איכותי, להיות timeless, אבל כשמסתכלים על סדרת המוצרים הללו (ועל כל שאר המוצרים שלהם בעבר) בהחלט אפשר להאמין שהאידיאל הזה יכול גם להתקיים בהם.

אני מעריצה גדולה של MENU בכלל ושל Afteroom בפרט. המנימליסטיות והניקיון הצורני הבלתי מתפשר הוא בהחלט יותר "חד" ומדויק מהקו הסקנדינבי ה"מינסטרימי". זה מתבטא גם בחומריות ובצבעוניות של המוצרים ובזה ייחודו והתבדלותו. המקורות האסייאתים הם מן הסתם שעושים את ההבדל והיופי הוא לראות איך ההשפעות השונות מתמזגות לכדי מוצר מוגמר אחד שעדיין מתקיימות בו האיכויות הנורדיות אבל במינונים ואינטרפטציות שונות.

Source: Afteroom

Photos: MENU

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page