top of page

New order - By Diez's studio

GARDEN-ROOM-GREEN-INTERIORS-STEFAN-DIEZ-OFFICE-4.jpg
GARDEN-ROOM-GREEN-INTERIORS-STEFAN-DIEZ-OFFICE-3.jpg
GARDEN-ROOM-GREEN-INTERIORS-STEFAN-DIEZ-OFFICE-1.jpg

הסטודיו המקסים הזה שייך שייך למעצב הגרמני Stefan Diez, שמוכר בעולם העיצוב הסקנדינבי בזכות שיתוף הפעולה שלו עם HAY הדנית.

סדרת הצילומים המרשימה הזו נעשתה בסטודיו שלו במינכן כחלק מקטלוג שמציג את המוצר החדש שלו עבור HAY:

סדרת מדפים שנקראת New order.

New order - היא דרך חדשה של ארגון חיי היומיום שלנו, בעידן שבו רב הניירת והחומר התיעודי האישי והמשרדי כבר אינם נשמרים בקלסרים ובארונות אלה מאוחסנים באופן דיגיטלי.

המערכת החדשה של Diez באה לתת מענה לצורך החדש הזה של אירגון הבית, פינת העבודה או המשרד.

היא מסוגלת לשלב בין רוב הפונקציות הנחוצות לנו: אחסנה נסתרת ותצוגה של פריטים אהובים בהתאם לצרכים ולהעדפות שלנו. היא עושה זאת ע"י מערכת של מדפי אלומיניום קלים אך חזקים שמגיעה בגדלים שונים עד שני מטר וכוללת שני סוגים של מדפים: מדף סטנדרטי דק ושטוח ומגש להצגת חפצים אישיים, חפצי אמנות וכו'.

למערכת אינסוף וריאציות - היא יכולה להשאר כמערכת מדפים פתוחה או להסגר- בחלקה או כולה בפנלים צדדיים ואחוריים ובדלתות במגוון רחב של גימורי פורניר. הכל ניתן לשינוי והחלפה בהתאם לצרכים המשתנים ולרצונותינו.

זו ללא ספק מערכת יפיפייה וחכמה, שלוקחת גם את הלקוח כשותף בתהליך העיצוב שלאחר הקניה ונותנת לו את האפשרויות והחופש הכמעט בלתי מוגבל ליצירת המערכת המודולרית האישית המתאימה לו ביותר.

מעבר לכך- הרעיון של צילום המוצר במקום שבו נהגה ונוצר- הוא לדעתי חיבור מקסים וחשוב בין הלקוח למעצב. שכן בדרך כלל אנו רואים את המוצר המוגמר מוצג בחנות או קטלוג, נטול המימד של היוצר אותו. כאן אנחנו מתוודעים גם למעצב, לסביבה שבתוכה נהגה וצמח המוצר. לאופן שאותו מוצר משרת גם את המעצב עצמו ואולי מתוך הצורך הזה נולד.

זה הופך אותו להיות יותר אישי, חושף את הקשר בין המעצב עצמו למוצר שלו ונותן לנו השראה לשימוש בו.

הלוואי ונראה יותר מוצרים מוצגים בתוך בית הגידול שלהם, אני חושבת שזה יכול להיות הפרסום הטוב והאותנטי ביותר.

Photography: HAY

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page