top of page

Collection I Live. Love. Creat - Bolia 2015 collection

Wake, Jokva, Reposa, Vetro, Twiiitter, MP Carpet.jpg
North, SideBySide, Bandit, Vora, Industry.jpg
Flag, Stone Vase.jpg
Coney, Jokva, Madera, Glasscage, Lefty & Righty.jpg
Softy.jpg
Landscape, Sixsticks, Industry, Stone vase.jpg

קטלוגים חדשים לקראת 2015 מתחילים להגיע בטפטוף למייל ולהסתובב ברשת.

היום היתה זו הקולקציה החדשה של BOLIA ל-2015, שחיכיתי כבר להגיע בשבילה הביתה, להסתגר במזגן ולהקדיש לה את מלוא תשומת הלב הראויה.

הקולקציה החדשה: LIVE. LOVE. CREATE מורכבת מלמעלה מ -250 מוצרים חדשים שנוצרו על ידי צוות של יותר מ -60 מעצבים בינלאומיים, מארצות סקנדינביה כמו גם מגרמניה ויפן.

הערכים העיצוביים של Bolia מגיעים היישר מהמורשת הסקנדינבית שמתוכה היא פועלת ומושרשים בה עמוק. אבל העיצובים (והמעצבים) החדשים יודעים לקחת את האווירה והסגנון הצפוני ולתת להם פרשנות מעודכנת שמתבטאת בפרטים נועזים יותר או בחומריות וצבעוניות לא טרויאלית. כמו למשל פורניר תלת מימדי או משטחים מתכתיים של זהב או נחושת.

מבחינתי האוביקטים המוצלחים ביותר בקולקציה הם סדרת רהיטי העץ - ובמיוחד הכיסאות ושולחנות האוכל שיחד עם הופעתם הצעירה והקלילה, משמרים בצורה אלגנטית את האיכויות הנורדיות - הצורניות האורגנית והמבע הכביכול פשוט. אם כי הפרטים והגימורים הסופר מדויקים ומעוצבים הם אלו שבעצם עושים את הרהיט למה שהוא.

באופו כלללי הקולקציה של Bolia היא מאוד רחבה וככזו לא תמיד מהודקת ומדויקת עד הסוף. יש בה ניסיונות מוצלחים של חידוש ואמירה אישית לצד מוצרים שנדמה שכבר ראינו כמותם בעבר.

עם זאת נושבת ממנה רוח צעירה של קלילות נעימה ובלתי פורמלית. ככזו היא פונה לקהל די רחב ומביאה בשורה של עיצוב נורדי צעיר, עכשווי ואיכותי ולא פחות חשוב ניתן להשגה.

Photography : bolia

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page