top of page

Greeting From Amsterdam

1 I 2 I 3+4 I 5 I 6

שבוע חופש באמסטרדם זה היה בדיוק הדבר שהייתי זקוקה לו עכשיו. אני תמיד אוהבת לחזור לעיר האהובה הזו שאני מרגישה בה בבית, אבל מאז שעזבתי אותה לפני כשנה וחצי זו הפעם הראשונה שיצא לי לבקר בה בקייץ ולא בחורף.

אמסטרדם של קייץ כלכך שונה מזו של חורף. למרות שבאופן טבעי אני דווקא מעדיפה את זו של החורף, היה מאוד נעים להזכר שוב בקייץ האמסטרדמי הירוק והפורח עם הימים הארוכים ומזג האויר האידיאלי- ימים חמימים אבל לא מידי וערבים קרירים.

הפארקים (אוי הפארקים), השמש המחממת, הרוח הקלילה שתמיד שם והגשם שמידי פעם בא ושוטף הכל, מנקה ומצנן.

מעבר לחופש זו גם היתה הזדמנות בשבילי להתעדכן קצת מבחינה מקצועית- הולנד אמנם אינה נחשבת לאחת מארצות הצפון אבל העיצוב הסקנדינבי מאוד פופולרי ואהוב שם ובאמסטרדם יש מגוון רחב של חנויות עיצוב - כאלו שממזגות בין עיצוב הולנדי לסקנדינבי, לצד אלו שמתמחות במותגים נורדים.

לשמחתי היה לי "תירוץ" של כתבה שאני עובדת עליה על מנת לעשות סיור יסודי בכל אותן חנויות עיצוב שאני מכירה מיזה שנים וגם לגלות כמה חדשות.

לראות את כל המוצרים שאני כותבת עליהם, לחוש ולהרגיש אותם על באמת, לדבר עם בעלי החנויות על הקונספט, על המותגים והמעצבים שאותם הם מייצגים, ללמוד על התערוכות שמתקיימות בתחום, על המוצרים הפופולרים בקרב קהל הקונים. היה פשוט כל כך כייף, מלמד ומעורר השראה.

לא שיש לי ספקות בקשר לתחום שבחרתי לכתוב ולהתמקצע בו- אבל בכל זאת הביקור הזה הזכיר לי כמה זהו הדבר הנכון לי ביותר ושיש לי רצון גדול להמשיך ולפתח אותו לכיוונים נוספים.

חזרתי הביתה והשולחן מלא בעבודה: עדכונים שוטפים שצריך לקרוא, חומר לכתבה, נושאים חדשים לפוסטים.

אני כבר מתכננת את הנסיעה הבאה- ליריד עיצוב בפינלנד באמצע ספטמבר ומקווה שזה אכן יצא לפועל.

בנתיים אני רוצה לחלוק איתכם טיפה קטנה מכל היופי וההשראה האלו, ובעתיד הקרוב (מקווה) תגיע גם הכתבה המלאה והמפורטת עם שמות וכתובות לסיור עיצוב באמסטרדם. וגם (בתמונה האחרונה) כמה מהרכישות החדשות -Dutch Design.

שבת שלום!

Photos by: nordiceye

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page