top of page

To Live Simple and Keep it Beauty

חזרתי. אחרי כמה שבועות של "חופש" לא בגלל שנזקקתי להם אלה משום שכל הבלוגים היו עסוקים בחגיגות סוף השנה ופחות בבתים יפים ששווה לחלוק כאן.

תודה לכל אלו שכתבו לי באופן אישי שמחכים לשוב לרוטינה של יום שישי אחר הצהריים, גם אני מחכה לפעמים ל'בריחה' הקטנה הזו שלי.

אז הנה חזרנו ומתחילים עוד שנה, חשבתי עם מה לפתוח, והחלטתי שעם בית שמסמל אולי יותר מהכל את השינוי שחל בי במשך השנה האחרונה בהקשר של סגנון, סטייל ועיצוב.

בטח שמתם לב שהפוקוס כאן בבלוג קצת השתנה, לא נטשתי את הסגנון הסקנדינבי האהוב והנצחי, אבל כן חיפשתי והצגתי כאן פרשנויות, חיבורים ושילובים שלוקחים אותו לכיון חדש - יותר רך, פשוט, גולמי, הרבה מלאכת יד, פריטים שאינם מושלמים ושילובים עם מלאכות וסגנונות מן המזרח. לא המצאתי את המגמה הזו, (לפחות איך שאני חווה אותה באינסטגרם בעיקר, היא כבר לגמרי כאן) אבל מצאתי את עצמי מתחברת יותר ויותר להלך הרוח הזה, שאני חושבת שאינו נעצר רק בעיצוב וממשיך גם למישורים נוספים בחיים.

אז לא, לא עזבתי את העיר ואין לי שום כוונה בנתיים לעבור לקאנטרי סייד ולחיות "simple life" עפ"י הספר (למרות שגיחות קטנות מתקבלות בשמחה) אבל כן התחלתי לשים לב יותר לכיוון הזה, לאמץ אותו ולהכניס אותו לחיים הפרטיים, עיצוביים ובכלל, שלי.

הבית הזה בהולנד שייך ל- Sanne Hop ומשפחתה (על הבית של אחותה כתבתי כאן לפני כמה שועות). אחרי חשבון האינסטגרם שלה התחלתי לעקוב לפני כשנתיים, הוא היה החלוץ שהתחיל את סיפור האהבה שלי עם סגנון החיים הזה.

אז הם עוד גרו בדירה במרכז אמסטרדם, מה שמראה שאפשר גם בעיר וגם בכפר. לאחרונה הם עברו לפרבר כפרי, לבית בן שתי קומות חפות מכל עיצוב, לבנות ונקיות. לאט לאט היא מסדרת ומאבזרת את החללים הריקים עם רהיטים, פריטי עיצוב שימושיים, המון טקסטיל ומלאכות יד. החומרים טבעיים והצבעוניות כאן תמיד סביב החומים, חרדלים, חמרה, כתומים מהוהים ובז'ים. במקום התכנית הקבועה של סלון מטבח ופינת אוכל היא יוצרת כל מיני פינות קטנות ונעימות בתוך החלל הגדול, משחק, קריאה, יצירה, ולכל אחת מהן הקסם שלה. מה שמתקשר גם היטב לחינוך המונטוסורי של ילדיה.

אני אוהבת את איך שהחיים בבית הזה מצטלמים וחושבת שיש למקום שבו אנו גרים השפעה גדולה על איך שאנחנו מתלבשים, קונים ובאופן כללי חיים את חיינו. ומשהו בבית הזה גורם לי לרצות לחיות ככה, בצבעוניות ובפשטות הזו.

אם תעקבו אחרי חשבון האינסטגרם שלה תגלו שהצבעוניות והסגנון ממשיכים גם לאופי הלבוש שלה ושל ילדיה. אבל זה כבר צעד למתקדמים.

שבת שלום ושנה מקסימה שתהיה.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page