top of page

Living Slow in Beautiful Dutch Home

Tessa hop ההולנדית היא בעלת חשבון אינסטגרם מאוד פעיל ורב עוקבים. גם אני אחת מהם. היא וגם אחותה Sanne hop, שגם אחריה אני עוקבת באדיקות, משתפות כל אחת באינסטגרם שלה את חיי היום יום המשפחתיים שלהם, המתבססים מה שנהוג לכנות היום slow living. הן חיות עם משפחתן בבתים פרטיים אבל מאוד פשוטים, לא רחוק מאמסטרדם, מוקפים טבע. סאנה ומשפחתה עברו לשם ממש לאחרונה מהדירה היפה שלהם במרכז אמסטרדם, שהיתה בדיוק באותו סגנון. מה שמעודד שניתן ליישם את סגנון החיים הזה גם בעיר.

הן אחראיות על העיצוב של הבית, שמשתנה בהתאם לעונות ומבוסס על חללים נקיים, עם רצפת בטון מוחלק, שבהם הן מסדרות פינות פינות של יצירה, משחק, ישיבה, ועוד. הכל מחומרים טבעיים, עשוי במלאכת יד ובלי צבעים מיותרים. שום דבר כמעט לא מקובע, הכל יכול לזוז ולהשתנות בהתאם לפריטים חדשים שהן מוצאות, בד"כ פריטי וינטאג' ושווקי פשפשים או עבודות יד. אבל אין עומס, להפך, יש כאלו שיגידו שהחללים ריקים מידי. בעיני לא. ועם זאת בזכות החומרים ואופי הרהיטים הכל מאוד ביתי ואישי.

הן בחרו במה שקרוי mothering ונשארו כל אחת עם ילדיה בבית, לכל אחת ארבעה ילדים! שהולכים לחינוך מונטוסורי וגם זה משתקף בעיצוב של הבית, במשחקים מחומרים טבעיים בלבד, ביצירות שמקשטות את הקירות ובבגדים המיוחדים (שלא לומר לעיתים מוגזמים) שלהן ושל הילדים.

אם זה באמת כפי שמשתקף מהתמונות שלהן, אז אני מאוד מתחברת לסגנון החיים הזה, לבריחה מרצון מהמסלול

התובעני והמינסטרימי. לבחירה בדרך שקטה, רגועה והגיונית יותר, שבאה לידי ביטוי בהכל: בעיצוב הבית, בלבוש, באוכל, בחינוך ואפילו במקומות הנופש שהם בוחרות.

אני מתארת לעצמי שזו בחירה לא תמיד פשוטה, החזרה הזו לבית ולבסיס, אבל זה זרם שהולך ותופס יותר ויותר, לפחות כפי שמשתקף מן הנשים שאני עוקבת אחריהן באינסטגרם.

נראה לי שהייתי מוכנה לנסות את זה. פחות את החלק הכפרי (אולי גם ביום מן הימים) אבל את החלק האסתטי כבר

בהחלט התחלתי ליישם בבית הפרטי שלי.

כאן בתמונות הצצות קטנות לבית של Tessa, אבל באמת כדאי לכם להיכנס לאינסטגרם שלהן, מבטיחה שתיהנו שם.

שבת שלום.

Photos by: Tessa hop

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page