top of page

The Helsinki Home of Finnish Stylist Minna Jones

Minna Jones היא סטייליסטית ומעצבת פינית שמתגוררת עם משפחתה בהלסינקי, וכפי שנהוג בפינלנד, יש להם גם בית קייץ ביער, לחופי אחד הארכיפלגו הפינים.

על בקתת הקיץ שלהם כתבתי פה כבר בעבר כמה פעמים אבל הפעם זו דירתם העירונית שהתפרסמה במגזין הפיני asun.

המבנה עצמו דווקא די מודרני מבחינת הבנייה שלו, אין כאן תקרות גבוהות וחלונות ענקיים ואת האופי של הבתים ההיסטוריים. הקירות עצמם והחלונות צבועים לבן ניטרלי, בסלון פרקט בדוגמה "מסורתית" ובשאר חדרי הבית פרקט של לוחות רחבים ובהירים.

רב ההשקעה כאן היא באוצרות של אוסף הרהיטים המרשים. שילוב של רהיטי וינטאג' פינים ודנים, עגלת התה וכיסא העץ של הרמן מילר בסלון, פריטים קלסיים כמו כיסאות העץ של ARTEK הפינית בחדרי הילדים, ומדפי הקיר מברזל של String השבדית. לצידם יש ייצוג גם למותגים בי"ל- כמו מנורת הקיר השחורה של Mantis הצרפתית וכיסאות האוכל, עיצוב משנות ה-50 של האיטלקי-אמריקאי Harry Bertoia וכמובן, לבסוף שורה מרשימה של פריטי עיצוב סקנדינבי עכשווי.

כיסאות afteroom לבנים של menu, לדעתי גם שולחן האוכל, כורסא של Muuto, ארון ויטרינה של Ferm living, ספסל עץ במטבח של Frama, שולחנות סלון וספה מוכרים אבל אני לא מזהה בוודאות את המותג וכמובן אי אפשר בלי איקאה להשלמת האווירה הסקנדינבית מינסטרימית.

אני אוהבת את הטעם של מינה וברור שיש הרבה מחשבה וידע מאחורי האוצרות הזו. ובסה"כ החלל אסתטי ו'נכון' וגם ביתי, אם כי לי חסר קצת יותר שימוש בטקסטיל שירכך מעט את כל הפריטים המאוד מודרניים- סקנדינביים האלו, שכשהם עומדים כולם יחד יש בהם גם סוג של נוקשות עיצובית.

שבת שלום.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page