top of page

Natural Shades and Materials in Belgium


כמה יפה, בהיר ונעים בבית הזה בבלגיה, שעיצבו Peter Ivens and Bea Mombaers.

לתוך החלל של הבית הפרטי הוותיק, עם כל האיכויות הידועות שחלל כזה מביא עימו, הם יצקו חוויה של עיצוב עכשווי, שמורכב מאלמנטים קלסיים, מחומרים טבעיים, עבודות מלאכה ופריטי עיצוב מוכרים יותר ופחות.

מאותם בתים שקשה לי לתת שם מדויק לסגנון שלהם, כי יש כאן שילוב של כמה אג'נדות- נקיון קלסי ופשטות לצד חומריות מחוספסת, ומשהו בשילוב הזה במינונים נכונים יוצר את הסטייל החדש הזה שאני הולכת ומתאהבת בו יותר ויותר.

אז מה במיוחד אהבתי כאן:

השימוש בשיש קררה (או דומה) במטבח- גם במשטח העבודה, גם על הקיר וגם כמדף, הוא נהדר. ונותן רקע אלגנטי נפלא לאוסף כלי החרס והעץ שמוצגים עליו.

המפגשים בין הבטון המוחלק לרצפת פלנקים רחבים של עץ מלא, שמרככת את המראה הבטוני הקר ומתקשרת עם כל פריטי העץ, הבנויים והניידים, שיש בבית, ברמות גימור וליטוש שונות. הבטון מצדומאזן את כמויות העץ לבל יהפוך הבית ל"כפרי" מדי.

באותו הקשר - רצפת העץ ההמשכית שנכנסת מחדר השינה לחדר הרחצה- זה נהדר. אין דבר מבאס יותר מהשינוי הלא ברור הזה שבין ריצוף חדר השינה לריצוף חדר הרחצה. כאן לא פחדו מעץ באזור הרטוב, שגם מנוגד כל כך לשיש הלבן האלגנטי, אבל מסתבר שעובד ביחד מצוין.

הצבעוניות של חומים ובז'ים שבאה לידי ביטוי בטקסטיל (הייתי מוותרת על כל הפרוות האלה): בשטיח היוטה, בכריות ובריפודים, ומשתלבת עם הצבעוניות הטבעית של שאר החומרים. לא "מקפיצה" שום דבר והכל נשאר באותם

טונים בסיסיים.

מרגיש פה נעים, מדויק ולא מתאמץ. למרות שאני בטוחה שכן היה צריך להתאמץ כדי להגיע לתוצאה הנונשלנטית הזו.

שבת שלום.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page