top of page

Mono by Note Design

סטודיו Note Design השוודי עיצב את MONO- דירות קונספט עבור פרויקט מגורים צעיר וחדש בשכונת Södermalm המתחדשת במרכז שטוקהולם. חייבת לומר שהבניין נראה קצת זר בממדים ובאדריכלות שלו ביחס לבתי השכונה הוותיקים וה"מסורתיים" שאני מכירה, אבל עד הביקור הבא צריך להסתמך על ההודעה לעיתונות שמספרת על אזור חדש ומתפתח בשכונה שפונה לאמנים, צעירים וכו'...

בכל מקרה, הדירות שוות סיקור, גם כי הן יפות וגם כי הן מציגות עוד התייחסות למגמת הדירות הקטנות והמעוצבות לעילא. זה לא פרויקט המגורים הראשון של NOTE, שקודם כל הם סטודיו לעיצוב מוצר. גם כאן, כמו בפרויקטים הקודמים שהצגתי, אפשר לראות את הנטייה ה"מוצרית" שלהם מתבטאת בעיצוב הפנים, שהוא מה שקרוי 'טוטאל דיזיין'. זאת אומרת- לא מסתפקים רק בתכנון החלל והלבשתו במוצרים 'רדי מייד', אלה כולו, מהנגרות ועד הידיות, מתוכנן ועשוי במיוחד לכאן.

ככה הם יוצרים את החליפה האישית המותאמת ביותר לדייר שאותו הם מדמיינים כאן. גישה שהיא היום מאוד מקובלת, בעיקר בדירות קטנות במרכזי עיר צפופים.

וכפי שהם מסבירים: "התחושה בדירות היא יותר קונטיננטלית מאשר סקנדינבית. הפתרונות הספציפיים לאתר וסגנונם הייחודי חשובים יותר ממגמות חולפות ופתרונות שוודים מקובלים ומוכרים".

קטן, מעוצב ונעים כאן.

Photos: NOTE DESIGN

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page