top of page

Olivar Gustav Showroom in CPH


ארבעת הימים בקופנהגן היו חלום. כמו תמיד. אבל בנוסף לתכנית המלאה והמעניינת (שהפעם יצאה גם מגבולות קופנהגן אל כפרים ועיירות סמוכות) גם מזג האוויר היה נהדר, שמשי ולא חם מידי (בניגוד למילנו בחודש שעבר).

היינו בהרבה מקומות מוכרים, שתמיד נחמד לחזור ולהתעדכן בחידושים העונתיים שלהם, בכמה מותגים (ferm living, &tradition) שעברו למשכנים חדשים, מרשימים לא פחות מהקולקציות המוצגות בהם.

וכמובן כל שנה יש סטודיוס ומותגים חדשים להכיר.

אחד מהם, לא כלכך חדש אבל פעם ראשונה שביקרתי, הוא אולם התצוגה של Oliver Gustav. בעבר כתבתי כאן על הדירה שלו, ועכשיו זה היה השלמת מעגל להבין בדיוק את האופי המאוד ברור ואינדיוידואלי של האוסף שלו.

בבניין עתיק באחת מהשכונות השקטות במרכז העיר, יחסית, הסטודיו/ אולם תצוגה שלו מתפרס על פני כל קומת הקרקע. בחללים המקוריים עם התקרות הגבוהות שנצבעו בגוונים מונוכרומטיים מעוננים מונחים הרהיטים ופרטי האמנות שהוא אוסף, בכל חלל פריטים ספורים ומדויקים. עריכה קפדנית של יצירות ייחודיות ומוגבלות של אמנים ומעצבים בין לאומיים. לכולם משותפת התפיסה הבסיסית של האוצר- עבודת מלאכה לא מתועשת ובכך גם לא מושלמת.

אי אפשר שלא להתרשם כבר בכניסה אל מול חללי הפנים השקטים והמרגשים האלו, שמאוד שונים בתפיסה האסתטית שלהם מכל אולמות התצוגה האחרים שביקרנו. כך שמעבר להיותם דרמטיים ומופלאים, הם גם מאוד מרעננים.

ביקור חובה למי שמגיע לעיר.

Photos: Avital Broide

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page