top of page

Table Noir for Restaurant 108


בערב הראשון של הביקור בקופנהגן התארחנו ב- 108 - מסעדת מישלן, של יוצאי NOMA המיתולוגית, הממוקמת ליד המים, באזור שאני יותר אוהבת בעיר. פחות "היסטורי" יותר מקומי -עכשווי.

העילה לאירוח היתה הצגת סדרת הסכו"ם שהמותג היוקרתי Table Noir עיצבו באופן אקסלוסיבי למסעדה,

היה נעים ויפה, ואפילו מפתיע באווירת הקז'ואל בהתחשב בעובדה שזו מסעדת מישלן נחשבת.

לגבי האוכל- אני פחות יודעת, כי לא ממש אכלתי ולא בגלל שלא היה תפריט צמחוני, דווקא היה. פשוט הרגשתי לא טוב (יותר מידי יין מוקדם מידי ביום כנראה) ולא יכלתי לגעת בכלום.

Table Noir מעצבים סדרות סכו"ם עבור מסעדות נבחרות ברחבי העולם, לכל מסעדה הם מעצבים סכו"ם שהוא "Tailor made" אשר מדגיש את האופי של המסעדה ואת חווית האירוח הייחודית לה.

עבור 108 הם עיצבו סט שנועד לשפר את האווירה הרגועה והנונשלנטית ממילא של המסעדה. לצד הצלחת מונח כיס עור פשוט אך אלגנטי עם הסכו"ם לכל מהלך הארוחה בתוכו: 3 סכינים, 2 כפות ו-3 מזלגות. סידור השולחן הזה מאפשר לאורח להיות חלק מחוויית האוכל ועם מינימום הפרעות מהמלצרים במהלך הארוחה. בהחלט היה נחמד להחליט לבד עם איזה מזלג או כף לאכול כל דבר (בשלב שעוד ניסיתי לטעום מהדברים). במסעדה הם הופיעו במהדורה מוכספת, אבל הביתה קיבלנו דוגמא בשחור.

אז למרות שלא אכלתי הייתי ממליצה להגיע לכאן בשביל החוויה, אפשר ואולי עדיף לצהריים או אפילו קפה של בוקר על הטראסה מול המים, ב- The Corner- המהדורה הפחות מהודרת של המסעדה בפינת הבניין.

בתאבון.

Photos 1-4 by: Filippo Bamberghi I Photos 5-10 by: Table Noir

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page