top of page

Kitchen Market by HAY

עדיין מתאוששת מהביקור בקופנהגן, שהיה כמובן מדהים ומעל לכל הציפיות, אפילו עוד יותר השנה, אבל גם מאוד עמוס ומעייף.

הפעם פסטיבל העיצוב, 3days of design, שהולך וגדל כל שנה, כלל כ-60 אולמות תצוגה. במסגרת סיור העיתונאים ביקרנו במשך שלושה ימים ארוכים מאוד ב-40! אולמות תצוגה, מסעדות (אחת עם כוכב מישלן), תערוכות ושגרירויות (כן.. היינו בשלוש השנה). כמובן שאין סיכוי לכתוב פה על כולם, אבל לפחות אפשר להתרשם קצת מהתמונות והסרטונים שהעליתי בזמן אמת לאינסטגרם.

ובכל זאת אשתדל להעלות פה בזמן הקרוב את הנבחרים שלי משלושת הימים המופלאים האלו.

הראשון הוא אולם התצוגה של HAY שנפתח במיוחד עבור הפסטיבל בארמון דני מקסים, עם חצר ענקית שבה הוגשו קפה ועוגות בעגלה מעוצבת. ובפנים- חללים עצומים וגבוהים עם תקרות מעוטרות. באולם הראשי הושקו שני פריטים חדשים: Result Chair ו- pyramid collection.

בד"כ AHY ידועים בכך שהם עובדים עם מעצבים בני זמננו, הפעם חרגו ממנהגם והשיקו מחדש את הכיסא והשולחן ההולנדים שעוצבו במקור בסוף שנות ה-50 ע"י Wim Rietveld ו- Friso Kramer.

באולמות נוספים הוצגו עוד פריטים מאוסף הרהיטים של HAY, אבל גולת הכותרת היתה ללא ספק ה- Kitchen Market. אח חדש לקולקציית האביזרים Mini Market.

הבעלים של החברה חברו עם השף והבעלים של בית הקפה המקומי Atelier September, (שבלי קשר אתם חייבים לבקר בו אם מזדמנים לעיר, בית הקפה המועדף שלי) וביחד אצרו קולקציה של כלים, טקסטיל ואביזרים למטבח ופינת האוכל, ברוח הסגנון הצעיר והקליל של HAY. כמה יפה היה שם במטבח עם ארונות האחסון הקלסיים לצד יחידות מדפים עכשוויות וכולם מלאים בקופסאות, מכלים, כלי בישול וכלי הגשה במגוון צבעים (כן צבעים), צורות וחומרים.

HAY לא לוקחים את עצמם ברצינות גדולה מידי ולכן גם הקונטרסט הזה של ארמון דני מפואר ומיושב עם קולקציה צעירה וכייפית עבד כלכך טוב ועשה גם כייף בלב.

Ptotos by: HAY

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page