top of page

Fashion Designer Apartment in London


זה אחד מאותם בתים שאם הייתי צריכה לדמיין את בית חלומותיי, ז"א כשאני מדמיינת את בית חלומותיי, לא הייתי יכולה לתאר אותו יותר טוב מזה.

אין כאן הרגשה שמישהו בא ותכנן את החלל או עיצב אותו לפרטי פרטים. יש פשוט העמדה של הפריטים הנדרשים לתפקוד של בית, כל אחד במקומו המתבקש, הכי מינימלי ורק כזה שבאמת צריך, לא מעבר.

והקסם הוא שאיך שהוא הכל משתלב ומתאים ולמרות שהפריטים פשוטים ומינימליים נראה שלא צריך להוסיף כלום, שזה בדיוק מה שנכון ושייך, כאילו היו פה תמיד.

זה לא מפתיע אם כן שהדירה הזו בלונדון, שייכת למעצבת האפנה Anna Valentine. אסתטיקה זה המקצוע שלה. וכשיש לך את זה זה מופיע בכל אספקט של חייך. למרות שדווקא הייתי מופתעת לגלות מהצצה קטנה בקולקציה שלה ששם היא קצת יותר דרמטית, באופן יחסי לקו השקט והגוונים הטבעיים שמאפיינים את הבית הפרטי שלה.

אני מתקשה לבחור את הפינה האהובה עלי ביותר. השולחן במטבח מזמין כל כך להתרכז כולם סביבו, הסלון הפתוח והמואר (בלי הטלויזיה) עם הרהיטים שלא קשורים כביכול אחד לשני- פשוט מושלם, ובחדר השינה יש משהו אישי ונעים עם פינת הישיבה הישנה ליד החלון הלבן.

החלל הזה וגם האישה הזו ממלאים אותי השראה, מקווה שגם אתכם.

שבת שלום

נ.ב. בשבוע הבא דירה לשבת יוצאת לחופשה קצרה, לרגל נסיעה לקופנהגן... נתראה בעוד שבועיים ובינתיים מוזמנים לעקוב אחרי באינסטגרם.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page