top of page

My favorite on-line shops

בשבועות האחרונים קיבלתי הרבה שאלות ובקשות מקוראים - איפה ניתן לרכוש בארץ את המוצרים שאני כותבת עליהם ואת הסגנון הסקנדינבי בכלל.

לצערי לא יכלתי לתת תשובות שממש הרחיבו את מנעד החנויות שכולם מכירים, אבל הבטחתי שאכתוב פוסט עם רשימת חנויות מקוונות שאני אוהבת במיוחד ואולי זה יתן אופציה נוספת, לפחות אם מדובר בפריטים קטנים שניתן לשלוח בדואר באופן פשוט יחסית.

אז בניתי רשימה כזו ואז גיליתי שלא כל החנויות הן באנגלית, שלא כולן עושות משלוח לישראל או שהמשלוח עלול להיות יותר יקר מהפריט עצמו. בעיה! אני מודה שעד היום את כל הפריטים שקניתי דרך חנויות מקוונות שלחתי להולנד ומשם הם הגיעו אלי במזוודה… אז זה לא אידיאלי אבל גם זו דרך להתגבר על ה"מכשולים". ולכן החלטתי בכל זאת להציג כאן רשימה קטנה אבל איכותית של החנויות שאני באמת אוהבת ולקוות שתמצאו את הדרך... ואפילו אם זה יהיה רק windows shopping אני מקווה שתהנו ממנו.

בנוסף לעבודות עיצוב פנים וסטיילינג הסטודיו הגרמני הזה מחזיק בחנות מקוונת קטנה ואיכותית שמתמקדת בעיקר בפריטי קרמיקה ופורצלן בעבודת יד- כוסות וצלחות קטנות, אגרטלים, פמוטים ומעט טקסטיל ומוצרי עץ וזכוכית. פריטים קטנים ועדינים בגוונים בהירים וסטיילינג מקסים.

החנות הזו מחזיקה בכל השמות הסקנדינביים שתכלו לבקש. היא מציעה החל מפרטי מטבח קטנים ועד ריהוט ותאורה. יש כאן פריטים סקנדינביים קלאסיים לצד עיצוב עכשווי של הקולקציות האחרונות. יש המון חומר והמון מה לראות וגם מה ללמוד, כי על כל פריט הם נותנים תיאור ממשי - כולל שם המעצב, ההיסטוריה והרעיון שעומד מאחורי העיצוב.

החנות הזו נמצאת בכלל בטורונטו, אבל אני מאוד אוהבת את האוסף שהם אצרו שם- מיקס מקסים של מוצרי עיצוב יפנים וסקנדינבים. הרבה מוצרים מעץ טבעי בהיר, קרמיקה ופליז. רב הפירמות קטנות ועצמאיות עצמאיים, שזה הכי כייף מבחינתי. לקנות מוצר עיצוב מוצלח, לא יקר מידי וייחודי- כזה שלא אראה אחכ בכל פינה ומגאזין.

אחרונה חביבה, וידידה טובה שלי ושל הבלוג היא אווה מ- orphan socks שכבר הצגתי בעבר ומופיעה תמיד כאן בדף הבית. אוסף הפריטים של אווה קטן ומיוחד, נשלח כבר לכל קצוות העולם ובהחלט יכול וישמח להגיע גם אלינו.

זה היה החלק הראשון של חנויות מקוונות מומלצות שלי, בחלק השני אציג סטודיוס ומעצבים קטנים בעלי חנות מקוונת.

עד אז-דפדוף נעים!

The first part of the series: online stores I especially like

In the second part I will present designers online stores I especially like

In addition to work in interior design and styling this German studio holds a small and high quality online store with a strong focus on ceramic and porcelain handmade items. Cups and saucers, vases, candle holders and other lovely design objects. Small and delicate items in light colors and charming styling.

This shop has all you can ask for Scandinavian names. It offers began with small kitchen items to furniture and lighting. There are classic Scandinavian items and contemporary design of recent collections. There is plenty to see and to learn, they give description for each piece- including the name of the designer, history and concept behind the design.

mjolk

This shop is located in Toronto, but I love the collection the curated there- charming mix of Japanese and Scandinavian design products . Many items made of natural light wood, ceramic and brass. Most of designers are independent and small firms. this is the most fun for me to buy a good piece of design, not too expensive,yet unique, which I would not see on every here and there....

Last but not least, and a blog friend is Orphan Socks. Already introduced in the past and always appears here on my home page.

Eva has small and quality collection of beautiful items. she is shipping them all over the world. Certainly would be happy to reach here too.

Have a nice shopping!

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page