top of page

New Spots - Amsterdam

The Loft Amsterdam
The Loft Amsterdam

זה היה בוקר נהדר שסגר שבוע נפלא בעיר שאני כלכך אוהבת וזה ללא ספק הזמן המתאים לחלוק איתכם שני מקומות חדשים שיתווספו לרשימה: City girl- Amsterdam

The Loft - היא חנות פופ אפ שזה הוא כבר הסיבוב השני שלה. לראשונה היא נפתחה בקייץ ואז רק שמעתי עליה, כך שזה היה מאוד משמח לגלות שהיא פתוחה שוב לעונת החגים והפעם גם יכלתי לבקר בה.

היוזמה היא של קבוצת the playing circle, והרעיון הוא שכל פעם הם בוחרים דמות פיקטיבית שעלפיה הם יוצרים דירת חלומות בחלל הלופטי המקסים הזה, עם אוסף של פריטי עיצוב, ריהוט ואביזרים שכולם עומדים למכירה.

החלל עצמו מקסים מספיק כדי להצדיק ביקור - בניין אמסטרדמי עתיק וטיפוסי עם תקרה גבוהה וחלונות ענק המשקיפים על התעלה שממול. אוסף האביזרים כמובן נבחר בקפידה והסטיילינג של הכל ביחד מייצר חוויה נעימה ומעוררת השראה, כאילו קפצנו לבקר בדירה סופר שיקית ואפשר גם לצאת עם מזכרת קטנה הביתה.

CT Coffee & Coconuts Amsterdam
CT Coffee & Coconuts Amsterdam

CT Coffee & Coconuts הוא בית קפה חדש וטרנדי שנמצא בבניין שהיה בעברו תיאטרון בשכונת הpijp, שהיתה הבית שלי פעם:(

המבנה המרשים עבר עיצוב מחדש ומאכלס היום את בית הקפה שמתפרס על פני שלושה מפלסים עם חלל מרכזי פתוח שמחבר בין כולם ונותן הרגשה של מרחב בלי לאבד את האינטימיות שבפינות הישיבה השונות: אפשר לשבת על הבר, על שולחנות משותפים, ספות או על כריות בפינות רביצה.

קירות חשופים של לבנים אדומות, מערכות מיזוג חשופות, ריהוט עץ פשוט ובהיר ואפשרויות הישיבה המגוונות מייצרים בלי להתאמץ יותר מידי בדיוק את האוירה הנכונה (הייתי מורידה את התמונות מהקיר, הן מיותרות) אם לקפה של בוקר ואם לדרינק של אחרי העבודה.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page