top of page

Berlin apartment fully with design brands

CENTURY APARTMENT IN BERLIN_coco lapin_fantastic frank
CENTURY APARTMENT IN BERLIN_coco lapin_fantastic frank
CENTURY APARTMENT IN BERLIN_coco lapin_fantastic frank
CENTURY APARTMENT IN BERLIN_coco lapin_fantastic frank

דירה ברלינאית טיפוסית של תחילת המאה הקודמת, עומדת למכירה באתר של fantastic frank ברלין ולצורך כך עברה סטיילינג ע"י Sarah Van Peteghem , שעובדת הרבה עם חברת הנדל"ן הזו.

כבר כתבתי בעבר על כמה מעצבות שעושות סטיילינג לפרויקטים או דירות שעומדות למכירה ולכל אחת הסגנון והקו הייחודי שלה, שאני אוהבת ומעריכה: Annaleenas Hem, Minna Jones.

גם את הסטיילינג של Sarah Van Peteghem אני כבר מזהה וזאת בעיקר בשל השימוש הרב (לפעמים מידי) בפרטי מותגים. מבחינתי זה מה שמאפיין את העבודות שלה ולאו דווקא אמירה או קונספט ברור ואחיד.

אבל מה שכן- אני אוהבת להסתכל עליהן ולשחק משחק זיהוי קטן- כמה מהפריטים אני מכירה ויכולה לנקוב בשמם, שם המותג ואולי אפילו שם המעצב. כן, זה תחביב כזה שלי.

חוץ מיזה- זה רק סטיילינג , וכל עוד הוא נמצא בחלל נעים ומציג אוביקטים יפים זה מספיק בהחלט. אם על הדרך הוא מכיר לנו גם מותג או מעצב חדש מה טוב.

אז מה יש לנו כאן: בסלון- רגלי שולחן של norman copenhagen, כיסא וינטאג' שנראה כמו כיסא של Thonet, מנורת שולחן של Muuto ומנורה תלויה של Bergman light.

במטבח- כיסאות In Between המקסימים של traditin&, מנורת Plug In של from us with love, פוסטר מסדרת Elevation של Studio Esinam.

הכיסאות הלבנים ליד הקיר כלכך מוכרים ולא מצליחה לשייך אותם וכך גם הפוסטרים שחור לבן על קיר המטבח.

שולחן המטבח, שולחנות הצד והמדפים הם של new tendency חברת עיצוב מברלין, שלא הכרתי לפני כן.

עכשיו, גם אם נוציא את הכל ונכניס את הריהוט, האביזרים והבלאגן שלנו- עדיין תישאר לנו הדירה היפה הזו עם התקרה הגבוהה והמעוטרת, חלונות העץ הגדולים, רצפת העץ הבהירה והאוירה הכללית הנעימה והאותנטית, שלא צריך בעצם שום מותג כדי למכור אותה.

שבת שלום!

Source: coco lapine

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page