top of page

Studio I From Us With Love

ikea_janinge_by from us with love
Cage collection_by from us with love
plug_by from us with love
Juninge I Cage Collection I Plug I Form Pendants
כבר כמה זמן שאני רוצה להציג את הסטודיו השוודי -From Us With Love, היום מצאתי את התירוץ המושלם לעשות זאת סוף סוף, כאשר ראיתי את ההשקה החדשה של Janinge כיסא חדש שהם עיצבו עבור … איקאה.

ברגע הראשון הפתיע אותי שסטודיו מוערך כמוהם שעובד עם חברות עיצוב סקנדינביות נחשבות ביותר מקיים שיתופי פעולה גם עם איקאה, אבל לאחר שניה של מחשבה הבנתי שבעצם אין שום סתירה, שזה הרי כל העניין וכל היופי בתפיסת העיצוב הנורדית, עיצוב נגיש לכולם. וכמה מקסים זה שהם מצליחים לייצר עיצוב ייחודי ואיכותי עבור רמות שונות של מרקטינג.

סטודיו FAWL הוקם לפני עשר שנים ע"י שלושה שותפים שלמדו יחד עיצוב תעשייתי באוניברסיטה בדרום שוודיה- באזור שנחשב ללב של ייצור הרהיטים השוודי.

כיום הסטודיו ממוקם בשטוקהולם ומשתף פעולה עם מותגי עיצוב מובילים כמו : Muuto, Menu, Hem לצד (כפי שנאמר) איקאה, שדרך אגב אין שום ויכוח על המותגיות שלה.

תחומי העיצוב שלהם רחבים ונעים בין עיצוב של אובייקטים- תאורה- רהיטים- ועד עיצוב חללים לחנויות קונספט, תערוכות וחללי POP UP לארועים שונים.

הפעילות הרחבה הזאת מסבירה בהחלט את התפיסה העיצובית שבה הם מאמינים, על פיה כמעצבים הם רואים את ההיקף הרחב של הדברים. הם לא רק "פשוט מעצבים מוצרים", אלה גם את כל מה שמקיף את זה.

כפי שהם מגדירים זאת השאיפה שלהם כמעצבים היא: "להגיע לאיזון בין ערכים מנוגדים על מנת לאתגר את הקונבנציונאליות". לדעתי זו האמירה האישית שלהם בתוך השדה של עיצוב סקנדינבי שעל המסורות והמורשת שלו הם התחנכו ומתוכו הם פועלים כיום כמעצבים נורדיים עכשווים.

באופן אישי יש להם כמה מוצרים שאני אוהבת במיוחד וכבר הצגתי כאן בעבר בהזדמנויות שונות: Bento ו- Levels ולכן אפנה את הבמה הפעם עבור מוצרים מוצלחים אחרים.

ועוד משהו קטן- השם המקסים שבחרו לסטודיו שלהם חייב גם הוא לומר משהו על הזהות שלהם כמעצבים.

I TOP I

Follow me
  • Facebook Black Round
  • Pinterest Black Round
  • RSS Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page